*27*

9.4K 521 17
                                    

"A je to tady," řekla jsem nervozně a koukala se na svůj maturitní hábit. V ruce jsem držela čepec. 

"Nemůžu uvěřit, že jsi odmaturovala i ty," zamumlala máma a utřela si kapesníkem oči. Pousmála jsem se a objala jí okolo pasu, aby nás táta mohl vyfotit. 

"Kdy přijede Henry?" zeptala jsem se.

"Henry nebo Chris?" mrkl na mě táta a já cítila jak rudnu. Ale máma mě jen pohladila po zádech.

"Každou chvíli by tu měli být," ujistila mě. Přikývla jsem a pohledem jsem našla Sarah. Zvedla jsem ruku a zamávala jí. Toto byl poslední krok na střední škole. Když mi došel dopis z vysoké, hned jsem zavolala Chrisovi a ten dopis otevřela, aby to věděl jako první. 

Prý jsem měla nejlepší esej, takže mě s radostí přijali. Takže po létě se stěhuju do San Franciska. "Tady je ta moje malá sestřička," ozvalo se za mnou. Otočila jsem se a spatřila Henryho s Chrisem.  

"Henry," usmála jsem se a objala ho. Henry mi dal pusu do vlasů. Když se ode mě odtáhl, přišoupl mě ke Chrisovi. Můj úsměv se ještě víc rozšířil a já vyskočila. Omotala jsem nohy kolem jeho pasu a Chris se zasmál.

"Chyběl si mi," zamumlala jsem mu do krku.

"Ty mě taky, hvězdičko," políbil mě do vlasů a potom mě pustil na zem. "Tak jak se cítíš skoro vysokoškolačko?" mrkl na mě.

"Dobře," přikývla jsem. "Teď už líp," přiznala jsem se. Chris mě vzal za ruku a já se opřela o jeho hruď.

"Zlato nechci ti do toho mluvit, ale měla by si jít k ostatním," řekla máma a já zase cítila tu nervozitu. 

"Fajn," zamumlala jsem. Chris mi stiskl ruku a já se na něho podívala.

"Zvládneš to," usmál se a políbil mě. Všechna nervozita byla najednou pryč. Když jsme se od sebe odtáhli šla jsem ke Sarah, která už čekala u podia.

"Připravená?" zeptala se. Rychle jsem očima našla Chrise, který si sedal na své místo.

"Ano," usmála jsem se. Sarah se usmála a potom jsme poslouchali řeč našeho ředitele a Maddison- třídní předsedkyně. Potom začali vyvolávat jména. Měla jsem jít po Sarah.

"Sarah Pieterson!" zvolal Sarah a já jí stiskla ruku. Usmála jsem se na ní a ona vyšla na podium. "Gratuluju," podal jí diplom a Sarah poděkovala. "Lena Parksová!" zhluboka jsem se nadechla a vyšla na podium. Došla jsem k řediteli a on mi podal diplom. 

"Děkuju," usmála jsem se a ještě jsem si s ním potřásla rukou.

"Ať se ti v životě daří, Leno," usmál se a já přikývla. Potom jsem si stoupla vedle Sarah. Když všichni měli diplom, začali nám tleskat. "Toto jsou letošní maturanti!" zvolal ředitel a mi vyhodil svoje čepce. Chris se vydal k podium a já šla ke kraji. Natáhl ruce a sundal mě dolů. 

"Gratuluji," zašeptal a políbil mě. 

"Zlatíčko!" přihrnula se k nám máma. "Jsem na tebe tak pyšná," uvěznila mě ve svém objetí. Potom mě objal táta i Henry. 

"Zasloužíš si slavnostní oběd," usmál se táta. "Chrisi jdeš taky, ne?" otočil se ke Chrisovi.

"Jasně," přikývl a vzal mě za ruku. Vydali jsme se k autům. "Henry pojedeš s vašima?" zeptal se Chris.

"Klidně," pokrčil Henry rameny a já se zatím rozloučila s mámou a s tátou. Nasedla jsem do Chrisova auta a sundala si hábit.Připoutala jsem se a Chris se rozjel. Položil ruku na mé stehno.

"Už jen dva měsíce," řekl s úsměvem.

"Dva měsíce a budeme spolu," přikývla jsem. "V našem bytě," pokračovala jsem.  Chris se smíchem přikývl. Nemohla jsem se dočkat. Všechno bylo perfektní. Chris byl perfektní. A já věřila, že už to tak zůstane navždy.

"Miluju tě," řekla jsem s úsměvem.

"Já tebe víc," usmál se Chris a propletl si se mnou prsty. Jak říkám- je to úžasné.



Takže toto je konec druhé knihy.. :) Pokračování se bude jmenovat Forever young :) Uvidím kdy ho stihnu vydat :))

I still love you (Book #2)Kde žijí příběhy. Začni objevovat