gemengde gevoelens

1.2K 65 11
                                    

Nadat iedereen weg was kwam mijn moeder naar me toe. Het enige wat ze kon zeggen was: "Ik ben erg teleurgesteld in je". Nee grapje dit kwam pas nadat ze 3 huisslippers en 2 afstandsbedieningen mijn richting op had gegooid. And believe me mijn moeder was prof in mikken. Het was bijna elke keer raak. Behalve de twee laatste afstandsbedieningen, omdat ik toen dekking zocht achter Youssef. Meskien hij heeft dus de hardste twee voorwerpen opgevangen. Wat hou ik toch van hem. Hij is er altijd op de juiste momenten. Ik liep snel richting mijn kamer voordat mijn moeder iets anders zou vinden om mee te gooien. Maar eerlijk is eerlijk ik heb dit verdient. Mijn moeder schaamde zich zeker rot voor me. Pfff.. Waar ben ik toch mee bezig. Ik lieg tegen mijn vader, ik stel mijn geliefde moeder teleur en maak haar belachelijk, mijn broer krijgt afstandsbedieningen tegen zijn  hoofd. Is Anas dit wel allemaal waard? Ik douchte even en ging op mijn bed liggen. Opeens schoten Anouar's woorden weer in mijn hoofd. Zijn teleurgestelde blik bleef aan mijn netvlies plakken. Zelfs met een teleurgestelde blik was hij onweerstaanbaar. Is dit wel hetgeen ik wou? Waarom had ik meteen spijt van mijn plan toen ik hem zag? Is dit dan wat ze noemen liefde op het eerste gezicht? B.b..ben ik verliefd? WOW NOUHAILA DOE EVEN NORMAAL JE BENT OP ANAS EN NIEMAND ANDERS zei ik snel tegen mezelf. Owja Anas ik heb hem de hele dag niet geappt. Ik pakte snel mijn gsm. 23 berichten. 22 berichten waren allemaal van Halima ( mijn schoonzus)...ze gingen als volgt..
Iwa Nouhaila
Hoe is die gast
Wat heb je geantwoord?
Is hij knap
Heeft hij een baard?
Stuur stiekem foto
Nouhailaaaaaa
Antwrd
Je krijgt morgen rammel van me a dikzak
Iwa....
En zo gingen al haar 22 berichten. Halima was niet zomaar een schoonzus. Ik kwam heel erg goed met haar overeen en vertelde haar ook letterlijk alles. Ze was net een zus voor me. Ik besloot haar te bellen dat ging makkelijker dan appen.

Ik vertelde haar heel het verhaal. Ze moest kapot lachen om mijn actie van vandaag. Stiekem moest ook lachen. Daarom hield ik van haar. Door haar moest ik altijd lachen. Zelfs wanneer ik helemaal geen zin had om te lachen. Na een gesprek van een dik uur zeiden we gedag. Ik opende nog snel Anas zijn bericht.

Iwa schoonheid wat doe je?

Pff ik had eigenlijk geen zin om hierop te antwoorden en liet hem dus maar op blauw staan. Ik weet dat hij het haat wanneer ik hem negeer. Maar ik had hier even echt geen zin in.

Net voor ik mijn hoofd wou neerleggen om te slapen. Klopte er iemand op mijn deur. Binnen riep ik. Het was Youssef. Hij had een grijns op zijn gezicht van hier tot Tokio.

Hahahah wajaaw Nouhaila ik weet dat ik je vaker lelijk noem maar vandaag was je echt 3ayak lelijk man. Je leek even op die ene Timouch die naast ons woont in Marokko. Hij gierde het uit van het lachen.

Ik gooide twee kussens zijn kant op.

Hij begon nog harder te lachen. Toen hij zag dat ik hier helemaal niet om kon lachen kwam hij mijn kant op en kuste mijn voorhoofd.

Ik lach maar wat met je zussie. Je blijft altijd mijn prachtige mooie zus. En weet als je ooit je hart wil luchten ik ben er voor je.

Dit was typisch iets voor Youssef. Hij kon me altijd pesten maar hij heeft mij nog nooit in de steek gelaten. Hij was er altijd voor me. Zelfs toen een jongen in het tweede leerjaar mijn borrelnootjes had afgepakt kwam hij voor me op. Hij had die jongen kapotgeslagen en dwong hem om alle borrelnootjes uit te kotsen. Ik voel me echt gezegend met een broertje als hij.

Love On The Halal WayWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu