We zijn ondertussen 2 weekjes verder. In die twee weken is er veel gebeurt. Ik ben al ten huwelijk gevraagd en Anouar is meteen met zijn ouders langsgekomen. We willen niet lang verloofd blijven, dus gaan we morgen al ons kleine trouwfeestje geven. We willen niet aan verspilling doen, dus we houden het supersimpel. We gaan ons geld houden zodat we volgend jaar op Umra kunnen In shaa Allah.
Wie had dit ooit verwacht?
Je gaat helemaal single richting Marokko en je komt met een man aan je zijde terug naar Belgie. Een man die je overal in zal steunen en waarmee je jouw deen zal vervolledigen in shaa Allah.♡Ik was eerlijk gezegd wel zenuwachtig. Wat moest ik hier van verwachten? Hoe zal het leven zijn als getrouwde vrouw. Zal er veel veranderen of juist helemaal niets?
Ik had boven die zenuwen ook nog een ander raar gevoel. Een gevoel die ik niet echt kon beschrijven. Het leek een mengeling van blijdschap met een beetje verdriet. Ik kan niet geloven dat ik na morgen mijn ouderlijk huis gewoon verlaat. Ik hoorde geklop op mijn deur en voor ik kon amtwoorden, kwam de hele bende al binnen. Al mijn nichten inclusief Halima en de kids kwamen binnengelopen.
Ze bleven vannacht allemaal gezellig bij mij slapen. Dit was mijn laatste dag als ongetrouwde vrouw, dus we gaan er een gezellige en onvergetelijke dag van maken.Mijn nicht pakte de adjouns erbij en Halima liet haar zalige stem weer horen. De sfeer was helemaal top.
Na veel gedanst en gelachen te hebben was het al 3u 'snachts dus besloten we om al te gaan slapen, want morgen moeten we weer vroeg op om alles voor te bereiden. Ik ontving nog een lief berichtje van Anouar.Slaapwel mijn lieve vrouwtje, morgen is ons dagje in shaa Allah..♡
Er verscheen meteen een glimlach op mijn gezicht. Wat ben ik blij dat ik iemand als hem heb leren kennen.
Met een supergoed gevoel viel ik in slaap.~next day...
Ik stond in de badkamer voor de spiegel. In de badkamer hebben we nog een raam die naar de balkon leidt. Ik kan dus vanuit mijn spiegel zien wat er op het balkon gebeurt. Ik keek mezelf voor een lange tijd aan. Ik liet een diepe zucht. Ben ik hier wel klaar voor? Gaat dit niet een beetje snel? Is hij wel de ware? Shttt Nouhaila doe normaal. Ik mag niet luisteren naar de influisteringen van shaitan. Anouar is een toppertje. Ik zou mijn leven met niemand anders willen delen buiten hij.♡
Ik hoorde opeens geluid vanuit mijn balkon komen. Ik keek vanuit mijn spiegel naar het balkon om te kijken wat er gaande was. Ik zag twee handen die mijn balkon op wouden klimmen. Ik bleef versteld staan. Zie ik dit nu echt of is dit een nachtmerie. Ik pitste mezelf even voor de zekerheid. Nog voor ik wat kon doen, zag ik het gezicht van diegene die op mijn balkon probeerde te geraken. Ik kon mijn ogen niet geloven. Ik stond oog in oog met Hamza. Ik sloeg helemaal in paniek en wist niet wat ik moest doen. Moet ik mijn balkondeur zo snel mogelijk sluiten of moet ik er juist voor zorgen dat ik hier zo snel mogelijk wegkom?
Voordat ik het wist stond hij al op mijn balkon. Hij had een brede grijns op zijn gezicht. Ik voelde mijn hele lichaam trillen. Ik liep snel de badkamer uit en holde naar mijn deur. Ik riep om hulp, maar geen reactie. Waar is iedereen? Waarom hebben ze me hier alleen achtergelaten? Ik liep snel richting de deur, maar ik was te laat. Ik voelde hoe twee handen me stevig bij mijn nek vastpakten. Ik voelde me verstikt. De tranen vloeiden langs mijn wangen.Ik zei toch dat ik jou gek zou maken.
Zei hij met een enge stem.Mijn hart ging tekeer van de angst. Hij bleef me steeds harder vastpakken totdat...
~melding
Dag dag dames. Wou even zeggen dat het einde van dit verhaal in zicht is. Mijn volgende deel zal namelijk mijn laatste deel zijn van mijn verhaal "Love on the halal way" in shaa Allah♡ ik zou zeggen veel leesplezier...
JE LEEST
Love On The Halal Way
Romansa♡ ♡ ♡ Het verhaal Love on the halal way is een mengeling van liefde, verdriet en vreugde. Nouhaila leeft een leven vol beproevingen en tegenslagen. Ze staat voor moeilijke keuzes en probeert het geluk weer te vinden. Met behulp van haar geloof, de i...