¤youssefs perspectief
Ik deed mijn zwarte nike trainingpak aan en zette mijn nikepet op. Vandaag begon mijn eerste Arabische les. Ik vond het stiekem wel een beetje spannend. Ik heb vroeger wel een paar lessen in de moskee gehad. Maar ik lette niet echt op, dus heb daar niet veel Arabische basis meegekregen. Ik ging langs Hamza en samen vertrokken we. Hamza is anders dan de andere boys waarmee ik omga. Hij praat veel over onze deen (geloof). Dit is ook de reden waarom ik hem graag heb. Terwijl anderen mij meevragen naar de shishalounge vraagt hij mij mee voor een lezing in de moskee. Na onze Arabische les gingen we even langs de nachtwinkel. Ik pakte een hawai voor Hamza en voor mezelf een redbull. I know er zit taurine in, maat ben nog aan het afckikken. Net wanneer ik de nachtwinkel verlaat. Zie ik haar mijn richting opkomen. Ze straalde ma shaa Allah. Ze had een lange zwarte abaya aan en een babyroze hoofddoek. Zelf heeft ze een wit gezichtje en schattige roze wangetjes. Ik had het gevoel dat ik net iets te lang keek. Ze keek me aan en sloeg meteen haar ogen neer. Tfou eerste blik is van shaytan, maar hoeveel blikken heb ik haar al gegeven. Ik denk al drie of vier en dit in 10 seconde tijd. Of telde het maar voor 1 blik, omdat ik niet echt heb geknippert. Ik sloeg mijn ogen ook neer en zei in mezelf.
" Blijf geduldig, met de wil van Allah wordt jij mijn vrouwtje"
Ik glimlachte even door mijn gedachten. Ik zag door mijn ooghoeken dat Hamza me raar aankeek.- haha waarom lach je met jezelf. Ben je gek aan het worden ofzo?
You like her yek?Er verscheen een grote glimlach op mijn gezicht. Een antwoord was niet meer nodig. Mijn glimlach zei al genoeg.
- Moge Allah het voor je vergemakkelijken broeder.
- Amien ♥
JE LEEST
Love On The Halal Way
Romance♡ ♡ ♡ Het verhaal Love on the halal way is een mengeling van liefde, verdriet en vreugde. Nouhaila leeft een leven vol beproevingen en tegenslagen. Ze staat voor moeilijke keuzes en probeert het geluk weer te vinden. Met behulp van haar geloof, de i...