The End

1.2K 58 37
                                    

Hij bleef me harder vastpakken totdat..

Ik een geluid hoorde. Het leek op gezang. Ik probeerde wat beter te luisteren.
Wa ana gadi wa ana gadi ana gaaaadiiii...ana gadi nmagreb ard bladi..wa anaaa wa anna wa anaa...

Die persoon had echt een irritante stem. Ik voelde water over me heen. Ik opende mijn ogen en zag Youssef voor me.

Iwa a prinses ben je van plan om je trouwdag helemaal slapend door te brengen?

Ik liet een gil van blijdschap en omhelsde Youssef stevig. Normaal gezien zou ik roepen, omdat hij me nat had gemaakt. Maar ik was te blij. Pfff wat een opluchting dat dit allemaal een droom was.

Waw..deze hier is blij dat ze het huis uitgaat.
Zei Youssef lachend.

Ik woelde met mijn handen door zijn haar en gaf hem een duw. Hij haatte het wanneer iemand zijn haar aanraakte. Ik stond op en ging meteen even douchen. De ziana is er al over een uurtje. Na het douchen hoorde ik geklop op onze deur. Nieuwschierig ging ik kijken wat er gaande was. Ik zag politie voor de deur staan. Even kreeg ik weer een angstig gevoel.
Gair in shaa Allah.
Fluisterde ik in mezelf.
Ik ging bij mijn broertje staan die al in gesprek was met de politie.

Sallam ou alikoum...we komen jullie mededelen dat we het lijk van Hamza gevonden hebben en dat hij vandaag begraven zal worden.

Pfff...wat een opluchting. Hij is dus echt overleden. Het is een opluchting om te weten dat ze hem hebben gevonden en dat hij waardige begraving krijgt. Ookal heeft hij me veel pijn gedaan. Ik heb medelijden met zijn ouders. Nu kunnen zij tenminste zijn graf bezoeken.
En nu dat ik weet dat hij echt weg is, kan ik dit allemaal definitief achter me laten en rustig een nieuw hoofdstuk in mijn leven starten samen met Anouar♡

De ziana was ondertussen al geariveerd. Ze had me echt omgetoverd tot een prinses, al zeg ik het zelf. Ik glimlachte naar mijn eigen spiegelbeeld. Ik hoorde dat het in de woonkamer al aardig vol begon te worden. Halima zat samen bij mij in de kamer. We hadden het nog over vanalles. Over wat we allemaal samen hebben meegemaakt. De gekke dingen die we samen hebben gedaan. We konden het niet droog houden. Ze was net een zus voor me. Zij was de zus die ik nooit heb gehad. We trokken nog een paar leuke selfies, totdat ik een berichtje kreeg van Anouar dat ze er over 10 minuutjes zouden zijn.

Mijn hart maakte een een overwaartse koprol bij het lezen van zijn bericht. 10 minuten? Zo snel. Het was dus alvast tijd om bij de vrouwen te gaan zitten. Ik stapte richting de woonkamer samen met Halima die mijn jurk vasthield zodat ik niet zou struikelen. De hele kamer keek me blij aan. Ik ging zitten op mijn vaste plaats dat versierd was en keek hoe mijn nichten dansten en lachten. Ik hoorde piepende auto's mijn straat in rijden. Ze zijn er dus. Zijn familie kwam binnen met veel geklop en gezang.

Slaaat slaaam....joejeoejeoejoej...

Nog voor ik het doorhad stond Anouar al voor mijn neus. Hij tilde mijn sluier op en kuste mijn voorhoofd. Ik keek hem aan en verdronk in zijn prachtige ogen.

Je ziet er beeldig uit schoonheid.♡
Zei hij glimlachend.

Ik glimlachte lief naar hem en hield zijn hand vast. Daar gaan we dan. Op naar ons nieuw leventje samen.
Hij en ik forever in shaa Allah♡

~Love on the halal way
By Rifiaaatje.♡

Iwa dames...dit was dan het einde van mijn verhaal. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen. Ik hoop dat jullie inzien dat dit verhaal ook veel wijze lessen meegeeft.
O.a dat het beter is om astand te nemen van haram relaties en blijven vertouwen op Allah soubhana wa ta'ala. Hij is de beste planner. Moge Allah het voor ons allen vergemakkelijken. Voor de mensen die vroegen of er nog een vervolg zal komen. Er komt in shaa Allah nog een tweede deel van dit verhaal, maar nog even  niet. Ik moet  nog wat inspiratie opdoen :p . Ik laat jullie nog wel wat weten ;)

Greeetzzz Rifiaaatje♡♡





Love On The Halal WayWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu