~Youssefs perspectief
Ik en Hamza reden wat rond in Martil. Ik had een Range rover gehuurd voor een maandje. Ik heb speciaal voor die bak een hele maand in de action gewerkt. Die auto heeft me dus bloed zweet en tranen gekost. Het enige wat me gedurende die werkmaand kon opbeuren was madam roze wangetjes. Zij kwam daar regelmatig inkopen doen. Ze haalde vooral van die prulletjes zoals verf, kaarsen, canvasdoeken etc.
Na onze nutteloze rijtochtje in de straten van Martil gingen we een pizzatje eten bij Goya
We bestelden 1 margarita, 1 pizza zeevruchten en twee blikjes Hawai.
Ik zag vanuit mijn ooghoeken twee meisjes de zaak binnenkomen. Ik kon mijn ogen niet geloven.
1 van die meisjes was madam roze wangetjes. Ze werd door het tweede meisje geroepen.Meriam kom we gaan helemaal van achter zitten.
Oke ze heet dus Meriam. Ik vond het een prachtige naam ma shaa Allah. Ze gingen allebei vanachter zitten naast de toiletten. Dit kan geen toeval zijn. Ik moet iets doen om te laten zien dat ik behdak besta. Ik stond op en ging richting de toiletten. Ik liep langs hun tafel. Ik voelde me zenuwachtig. Door de zenuwen struikelde ik over mijn eigen veters met een harde klap tegen de grond. Auwch dat deed pijn. Recht op mijn gezicht. Ik hoorde het meisje naast Meriam giechelen, terwijl Meriam haar siste dat ze moest stoppen. Ik heb me nog nooit zo hard geschaamd. Ik ging zo snel mogelijk de toiletten in. Ik keek wat in de spiegel. Ik was helemaal rood. Ik waste mijn gezicht en kamde mijn baardje een beetje netjes. Toen ik de deur opende om naar buiten te gaan, zag ik haar recht voor me staan.
Oke dit is mijn kans om haar aan te spreken. Ik wist niet echt wat ik moest zeggen. Ik heb me nog nooit zo zenuwachtig gevoeld bij een meisjeSalam ou alikoum, kom jij hier vaker?
Ik wou mezelf al slaan voor ik mijn zin had afgemaakt.
Wa alikoum salam. Is mijn eerste keer hier. Kom jij hier dan wel vaker...
Ze richtte haar ogen naar de deur van de toiletten. Er was duidelijk een vrouw op afgebeeld. Ik zag aan haar dat ze wou lachen. Ben ik nou echt de damestoiletten ingelopen. Ik glimlachte een beetje ongemakkelijk en liep verder. Wat een 7achma. Is dit dan wat men noemt verblind door liefde?
JE LEEST
Love On The Halal Way
Romansa♡ ♡ ♡ Het verhaal Love on the halal way is een mengeling van liefde, verdriet en vreugde. Nouhaila leeft een leven vol beproevingen en tegenslagen. Ze staat voor moeilijke keuzes en probeert het geluk weer te vinden. Met behulp van haar geloof, de i...