Adrenaline

1K 59 2
                                    

¤Youssef's perspectief¤
Ik deed mijn grijze armani trainingspak aan en liep naar buiten. Ik was echt blij dat ik het aan Nouhaila heb verteld. Ze heeft me een beetje hoop gegeven. Het was ondertussen al 21.00u. Ik ging even naar het pleintje waar bijna alle boys van de buurt rondhangen. Ik wou kijken of Hamza daar was, mijn beste vriend en de enige van de groep die ik 100% vertrouw. Tot mijn grote teleurstelling was hij er niet. Echt jammer man. Ik had net zin in een potje voetbal. Alleen Fouad en Miloud waren daar met nog war andere boys waar ik niet echt een band mee had. Ik ging even bij hun zitten uit beleefdheid. Onze gesprekken gingen de hele tijd lang over meisjes en auto's. Ik luisterde niet echt aandachtig, omdat het me niet echt interesseerde tot ik de naam van mijn zusje hoorden tussen het gesprek door. Ik keek meteen op. Het was een dunne kereltje met 10 kilo gel in zijn haar.

Youss_ Wat zei je net?
Jongen_ Ow ik zei net dat die ene Nouhaila ook wel een knapperd is. Ze heeft echt DE figuur a mattie. Als ik haar ooit ga krijgen wajaaaaw a mattie. Ka jij weet a mattie...
Youss_ Kijk a mattie als je nog een keer over mijn zus durft te praten of naar durft te kijken ik ga geen seconde twijfelen om die grijns van je gezicht af te slaan...begrepen?

Een andere gast genaamd Tarik begon te lachen

Tarik_ Meskien deze hier denkt dat zijn zusje heilig is. Hij weet niet dat ze altijd bij Anas instapt. Hij mag van geluk spreken als die chik nog maagd is.

Ik voelde de adrenaline door mijn lijf stromen. Ik had mijn moeder beloofd om niet meer te vechten. Maar dit ging voor mij te ver. Niemand praat zo over mijn zusje. Ik pakte eerst die Tarik aan en gaf hem een harde kopstoot. Hij viel meteen, maar hij verdiende meer. Ik gaf hem een paar harde klappen. Die ene dunne kwam voor hem op. Hij pakte mijn arm vast. Meskin wat probeerde hij zelfs. Ik gaf hem een akka en maakte het af met een harde kniestoot in zijn buik. De rest bleef toekijken en sommigen filmden het. Het was heel slim van hen om op afstand te blijven. Want iedereen van de buurt weet dat als Youssef slaagt, hij niet stopt tot er bloed is. Youssef vecht niet graag maar als hij het doet dan doet hij het goed.

Love On The Halal WayWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu