Over precies 3uurtjes had ik weer een afpraakje met Anas in het park. Ik deed mijn donkerroze Marokkaanse huisjurk aan zwerfde wat rond thuis. Ik deed de afwas en schrobde de keuken helemaal schoon. Het huishouden was niet echt mijn ding, maar als ik het deed dan deed ik het goed. Ik was eindelijk klaar en ging even wat uitrusten op de zetel waar Youssef wat zat te dromen. Ik gooide een kussen naar hem.BAAMMM recht in zijn gezicht. Hij legde de kussen gewoon weer recht en bleef droogjes voor zich uit kijken. Wat? Youssef die geen lading kussens terug gooit. Dat bestaat niet. Er is duidelijk wat mis met hem.
EUHMm...Youssef what's wrong with you bro? Heb je een probleem ofzo?
Hij keek even mijn richting op en liet een diepe zucht daarna keek hij weer voor zich uit. Ik ging meteen naast hem zitten.
Iwa Youssef je zit niet in een Turkse serie ofzo. Doe maar gewoon even normaal en vertel wat er aan de hand is. We vertellen toch alles aan elkaar ofniet?
Ik zag al een kleine glimlach op zijn gezicht.
Het zit zo...euhmmm...er is zegmaar een meisje.
Mijn ogen werden meteen groter en ik begon als een gek te gillen
WAAAYAAAW YOUSSEF BEN JE VERLIEFD OFWAT...AAAH MIJN KLEINE BROERTJE IS IN LOOOOVEEE...
Ik kneep hem hard in zijn wangetjes
Wayaw Nouhaila doe even normaal a psychopaat. Ze ziet mij waarschijnlijk niet eens staan man.
Wat? Waarom denk je dat nou? Je ben knap, lief, serieus met je geloof, je bent geen playboy...en mooi en knap en had ik knap al gezegd?
Het klopte ook wat ik zei. Mijn broerje is een knappe man. Hij had licht bruine ogen en best wel gespierd. Hij had een baardje en droeg bijna altijd trainingspakken. En hij had ook nog een mooi karakter. Eerlijk hoevaak kom je dat nou tegen. Mooi van binnen en van buiten EN tegelijkertijd geen playboy. Zoiemand vind je niet overal. Opeens hoorde ik mijn vader binnenkomen. Einde van ons gesprek dus, maar ik laat het hier zeker niet bij. Ik wil letterlijk alles weten over haar.
Ik ging naar mijn kamer. Het was ondertussen al 16.30 over anderhalf uur moest ik dus in het park zijn. Ik poetste mijn tanden, deed wat mascara op en begon met omkleden. Vandaag ga ik voor een een roze adidas t-shirt met een grijze lange sweater, een grijze skinnybroek en roze sneakers. Ik zette mijn hoofddoek recht pakte mijn gsm bij de hand en vertrok. In het park was er letterlijk niemand te bespeuren zelfs Anas niet. Hier klopt iets niet. Anas is nooit te laat ik ben degene die altijd te laat is. Het was al 18.00u en nog steeds niets. Meent hij dit nou? Laat hij me gewoon stikken? Opeens werd ik gebeld door een prive nummer. Ik nam meteen op....
JE LEEST
Love On The Halal Way
Romance♡ ♡ ♡ Het verhaal Love on the halal way is een mengeling van liefde, verdriet en vreugde. Nouhaila leeft een leven vol beproevingen en tegenslagen. Ze staat voor moeilijke keuzes en probeert het geluk weer te vinden. Met behulp van haar geloof, de i...