Perspectiva naratorului
Niall, fara sa mai stea pe ganduri, a fugit ca sa-l prinda din urma pe Louis.
-Mult succes! Striga in timp ce trece ca un fulger pe langa Louis. Trebuia sa fie mai rapid ca sa-i reuseasca planul. Practic, nu avea un plan bine stabilit, dar incerca tot ce putea ca sa nu-si mai vada prietenii asa.
Plus ca nu o placea pe Ade. Si nici pe Izzy. Nu ca aveau ceva cu ele, dar nu erau potrivite pentru prietenii lui. Era sigur ca Louis si Harry erau facuti unul pentru altul de cand i-a vazut. Si chiat a ramas surprins ca au fost "doar prieteni" atata timp.
Pana la urma, fie acum, fie mai tarziu, ceea ce trebuie sa se intample se va intampla. Iar fraierii astia doi trebuie sa fie impreuna.
Ajuns jos, tinta lui era DJ-ul.
-Salut, prietene!
-Ce vrei, Niall?
-Ai putea te rog ca in 5 minute si 30 de secunde sa pui o melodie lenta?
-De ce?Ti-ai gasit pe cineva?
-Ce?Nu,nu. Vreau sa o pui si gata.
-Si daca nu vreau?
-Hai ma Zayn, pune-o odata si nu mai comenta atat, spune Niall incruntandu-se ca un copil.
-Spune cum o cheama pe prietena ta si o pun, ii spune Zayn amuzat.
-Esti.....imposibil! Striga Niall in timp ce da din picioare. Nu poti sa faci si tu odata ce iti cer?!
-Eh, da Zayn din umeri si isi pune inapoi castile la urechi.
'Idiot' gandeste Niall. Apoi i-a venit o idee.
Se apropie de Zayn si ii scoate o casca din ureche.
-Daca nu pui melodia aia o sa-i spun lui Liam ce ai vorbit tu in somn zilele trecute, ii zice si zambeste ca un invingator ce se simtea.
Zayn, in secunda urmatoare, a inghitit in sec.
-Nu ai tupeu.
-Ai uitat cu cine vorbesti, nu? Spune Niall incercand sa para serios.
-Bine, bine! Pun ce vrei tu, doar te rog uita orice as fi zis eu, spune Zayn panicat.
-Perfect!
-O sa mi-o platesti.
-Nup, din contra prietene, o sa te ajut, ii spune Niall.
-Si cum o sa faci asta?intreaba Zayn curios.
-Lasa-ma pe mine DJ cand ma intorc, am ceva de facut.
-Ok, dar daca strici ceva nu stiu ce nu-ti fac.
-Mersi, mersi!
-Oricand, amice!
-Ce?Acum esti dragut cu mine? Intreaba Niall.
-Mereu sunt, doar ca imi place sa te enervez.
-Ha-ha, foarte tare. Hai sa ne batem cu totii joc de Niall, zice Niall, fluturand din maini dramatic si dandu-si ochii peste cap.
Apoi Zayn a ras si i-a pus o mana pe umeri.
-Stii ca nu ma pot abtine sa nu glumesc cu tine.
Deodata, Niall nu mai era suparat. Stia ca asa isi exprima prietenul sau afectiunea.Cu un mic zambet se indeparteaza de Zayn, gandindu-se la micul sau plan sa-si faca prietenii fericiti.
***
Perspectiva lui NiallAsteptam si asteptam si tot asteptam sa coboara Louis si sa-i dau semnalul lui Zayn sa puna melodia.
Am zambit cand l-am vazut pe Louis pe hol, indreptandu-se spre sufragerie, locul unde era practic petrecerea.
-Zayn, acuuum! Strig eu in timp ce ii fac cu mana. Zayn ma vede si imediat pune melodia ceruta (este Secret Love Song de Little Mix) Versurile sunt perfecte, melodie lenta pe care poate vor dansa, nu?
Il vedeam cum Louis in sfarsit se indrepta spre Harry. Merge planuuul! In timp ce ma bucuram ca planul functiona, am vazut cum Louis s-a oprit din loc, apoi imediat s-a intors si a plecat inapoi pe hol. Era de nevazut.
'Ce faci, Louis...' Imi zic in gand, in timp ce am schimbat priviri cu Zayn.
***
Louis cobora din ce in ce mai incet scarile. Se gandea la ce ar trebui sa ii spuna lui Harry, dar mintea ii era goala.Fara sa realizeze, deja era jos, in tocul usii unde se afla toata lumea. Muzica era data la maxim, basul vibrandu-i pieptul, in timp ce privirea lui analiza multimea. Toata lumea dansa si tipa pe melodia rimata. Dar el nu putea. Nu credea ca ar fi ajuns asa.
In timp ce se plimba prin toata camera caruia acum i se parea imensa, a putut vedea un par carliontat. Era inconfundabil.
Deodata s-a oprit din mers si se uita fix. Parea ca nu il mai vazuse pe Harry de ani de zile.
Se simtea trist ca in tot timpul asta nu a facut nimic sa se impace. Se simtea vinovat.
'Fraiere, e clar ca facusei ceva daca Harry a stat atata timp suparat pe tine si tu nu ai facut nimic!' Realizase ca pe fundal era acum o melodie lenta, iar Harry dansa cu Izzy. Fara sa gandeasca, a inceput sa se indeparteze.
Perspectiva lui Louis
Am impins pe toata lumea din calea mea pana am ajuns la baie. Am stat cateva secunde in care ma uitam in oglinda.
'Nu o sa-l las sa scape de data asta!' Imi zic in gand si incerc sa deschid usa. Dar era blocata. Cineva ma inchise aici.
-Alo!E cineva! Vreau sa ies! Strig in timp ce dadeam cu pumnii in usa. Cine doamne m-a inchis?
Deodata usa s-a deschis iar in fata mea era Niall.
-Ce faci aici? Ma intreaba Niall bulbersat.
-Cineva m-a inchis aici. Acum ma grabesc, trebuie sa pleec! Strig si ma indrept inapoi spre Harry. De data asta mi-am golit mintea, mi-am luat inima in dinti si am pornit spre baiatul care mi-a colorat viata inca din prima zi din care ne-am cunoscut.
***
Perspectiva lui HarryDansam cu Izzy dar cu cat ascultam mai mult versurile, cu atat ma gandeam la ...
-Louis! Striga Izzy, scotandu-ma din ganduri.
-Te superi daca ti-l fur putin pe Harry? Intreaba Louis, neputandu-mi lua ochii de la el. Ramasesem blocat complet. Nu puteam sa zic sau sa fac nimic.
Am putut observa ezitarea lui Izzy, dar apoi cu un zambet mic mi-a dat drumul, dandu-i sansa lui Louis sa ma ia de mana si sa ma scoata de aici.
In cateva secunde deja urcam scarile spre etaj, inca tinandu-ma de mana.A deschis una din camere, si odata intrati, mi-a dat drumul la mana.
-Uite...Harry. Imi pare rau. Te rog, tipa la mine, zi-mi ce vrei, dar te rog vreau sa clarificam situatia...fiindca nu mai pot sta departe de tine, imi spune cu o voce tremurata si cu privirea in pamant.
Am clipit surprins la auzul cuvintelor lui. Ma uimea. El e prea orgolios de fel sa isi ceara scuze. Il priveam si am putut observa cat de emotionat este.
Intr-o secunda m-am apropiat de el si l-am strans cat de tare am putut in brate. De asta era tot ce aveam nevoie acum. Sa il tin strans in bratele mele si sa nu ii mai dau drumul.
-Mi-a fost dor de tine, ii zic soptind.
Dupa aceste cuvinte, am simtit cum si Louis si-a pus bratele in jurul meu, parca vrand sa ma sufoce.
-Si mie mi-a fost dor de tine, imi spune si simt cum dupa o groaza de timp pot sa respir in sfarsit.
---------------------------
Ce bine e sa postez din nou❤
Imi pare rau ca ati asteptat atat o actualizare, dar sper ca m-am revansat cu acest capitol :).Okk, puteti sa-mi spuneti in comentarii sau pe privat scene pe care le-ati dori in cartesau situatii prin care vreti sa treaca cei doi. Chiar vreau sa scriu ceva ce va incanta si pe voi, pe mine oricum ma incanta sa scriu.
Ce sa mai zic, sper ca va place cartea, si chiar imi pare rau pentru lunga asteptare.
CITEȘTI
Can We Be Togheter? ~ Larry Stylinson ~
Fiksi PenggemarLouis Tomlinson. Harry Styles. Elevul popular al scolii. Elevul timid. In cautare de probleme. In cautare de siguranta. Galagie. Liniste. Intuneric. Lumina. Sau poate rolurile se vor inversa?