İZEL TEKİN
Karşımızdaki tekne diye adlandırdıkları görkemli yata bakakalmışken,Gizem derin bir iç çekti.
-''Off anasını satayım.Denizin üstündeki başka bir dünyaya gideceğiz lan bugün.''
Bakışlarımı onun heyecanlı yüzüne çevirdim.Şaşkınlıkla büyümüş kocaman gözleri ve üzerindeki zümrüt yeşili minisiyle çok tatlı görünüyordu.Dağınık topuzunu sallayıp, ''Hadi gidelim.'' diye fısıldadı kendine gelmek istercesine.
Gülerek peşine takıldım.Işıklandırılmış yatın merdivenlerine yöneldiğimizde esen huzurlu rüzgarı içime çektim.Deniz kokuyordu..
Merdivenler son bulduğunda ve bütünüyle yata çıktığımızda bir kaç bakış bize çevrilmişti.Ellerindeki içkilerle birbirleriyle sohbet eden gruplara kaydı bakışlarım.Slow bir müzik ortama yayılıyor,küçük fısıldaşmalara karışıyordu.Bakışlarımı kalabalıktan çekip,çaprazdaki açık büfede dolandırdım..Ardından büfenin yanına sıralandırılmış çeşitli alkollü ve alkolsüz içeceklerde...Tam karşımda bulunan geniş projeksiyon ekranına ve önündeki ses sistemine bir anlam verememiştim.
-''İzel şu senin mal bize doğrumu geliyor ben mi yanlış görüyorum?''
Gizem'in sesiyle bakışlarımı gülerek bize doğru gelen Mert beye ve yanındaki güzel genç kadına çevirdim.
-''Hoş geldiniz.'' dedi Mert bey.
-''Hoş bulduk Mert bey.'' derken bakışlarım dikkatle bizi süzmekte olan bordo minili kıza kaymıştı.Gözlerindeki rahatsız kıpırtılar benim bedenime saplanıyordu.
Aramızdaki bakışmanın farkına varan Mert bey eliyle kızı gösterirken ''Bu kuzenim Şule.Tibet'in kız kardeşi..'' dedi.
Elimi uzatıp ''Bende İzel.Memnun oldum.'' dedim.Çözümlemek isteyen bakışları ellerime kaydığında bir kaç dakika duraksadı..Ama elim havada asılı kalmıştı.
Kibirli kaltak!
Ağabeyine bak kız kardeşini gör!
Mert bey gerginliğin dağılmasını ister gibi bu kez Gizem'e döndü alayla.Gizem'e baktığımda dik dik Şuleyi kestiğini gördüm.
-''Ben Gizem.'' diyerek kısa bir an meydan okuyan bakışlarla kıza baktı,sonrasında umursamazca bakışlarını kalabalığa çevirdi.
-''Gidelim mi İzel.Bizim kızlar şurada.''
Kızın yüzündeki şaşkın ve kızgın ifadenin zevkini çıkarırken gülmemek için zor tutuyordum kendimi.Mert bey ise benim aksime kendini sıkmıyor alayla gülüyordu.
-''İyi eğlenceler Mert bey.'' diyip Gizem'in arkasına takıldığımda Mert bey göz kırparak yanındaki kibirliye döndü.
Gizem,sohbet eden üç tane kızın yanına gidip aralarına girdi.
-''Aaa geldin mi Gizem.Çok güzel görünüyorsun.''
Esmer,orta boylu bir kadın gülerek Gizem'e sarılırken,merakla onları izledim.
-''Sende öyle.'' dedi Gizem ve elimi kavrayıp benide grubun içine çekti.
-''Bakın bu İzel.En yakın arkadaşım.Soydanda çalışıyor.''
Kızların bakışları beni süzerken yüzüme tatlı bir gülücük kondurdum.
Esmer olan kadın elini uzatarak ''Memnun oldum canım.Ben Gamze.'' dedi.
-''Bende memnun oldum.''
Kısa bir tanışma faslının ardından diğer iki kızdan birinin isminin Meltem diğerinin de Selin olduğunu öğrenmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CAN YARIM
Teen FictionEllerimle çenesini usulca avuçladım güzel yüzlü adamın.Anlatacağı şeylerden öylesine çok ürküyordu ki benim de ona sırtımı döneceğimi sanıyordu ama görmediği şey bana ne yaşatırsa yaşatsın onu ardımda bırakamadığımdı.Aksine onun yüzünden kendimi bil...