Arkadaşlar fikirlerinizi benimle paylaşmanızı istiyorum.Gidişattan memnun musunuz? Karakterleri seviyor musunuz?
İZEL TEKİN
Tibet'in güçlü ve şefkatli kollarının arasında hissettiğim sıcaklığa o kadar tutunmuştum ki çalan kapı ziliyle birlikte doğrulmak çok zor olmuştu.
İçimi kavuran acının tarifi imkansızdı..Hiç bir kelimenin gücü bu hissi,bu eksikliği anlatmaya yetmezdi.
Yanaklarımı sırılsıklam eden yaşları elimle silerek,kafamı tamda eğilerek yakınımda duran Tibet'in göğsünden kaldırdım..Bakışlarım usulca yüzüne tırmanmaya başladığında ve gözlerine saplandığında yeniden ağlamaya başlayacak gibi oldum.
-''Güzel evladım.Onlar seni izliyor,görüyor.Ağladığını görüp üzülsünler mi istiyorsun?''
İrfan amcanın şefkatli sesi kulaklarıma dolarken Tibet'ten biraz daha uzaklaşmış ve bakışlarımı yaşlı adamın hüzünlü yüzüne çevirmiştim.
-''Haklısın İrfan amca.''
-''Ne demek İzel hanım müsait değil..Ben arkadaşıyım onun.Çekil ablada bir gireyim içeriye ya.Yemedik villanızı be..''
-''Kızım bir haber vereyim dur..''
-''Aman haber versen ne olacak sanki..''
Kapının önünden gelen konuşmalara dikkat kesildiğimde,Gizem'in sesi içimde kocaman bir rahatlamaya sebebiyet vermişti.
Şu an ihtiyacım olan en etkili ilaç!
Kadriye abla,Gizem'in arkasından salona girdiğinde başını mahcup bir şekilde eğdi.
Gizem'i görünce heyecanla ayaklandım ve ona doğru yürümeye başladım.Onun bakışları salondaki diğer iki kişinin üzerinde oyalanıp,kısa bir süre sonra bana saplandı.Kaşları çatıldığında,elini yumruk yapıp koşar adımlarla bana yaklaşmıştı.
-'Ağladın mı sen?''
Sesindeki öfke tohumları kulaklarımıza serpilirken,bakışlarını özellikle Tibet'e dikmişti ve dişlerini sıktığını kasılan çenesinden anlamıştım.
-''Sen niye ağlıyorsun?Ne oldu?'' diye tısladı.''Yine bir şey mi yaptılar?''
Aceleyle kafamı sallayıp,itiraz ederken ''Hayır..'' dedim.''Kimse bir şey yapmadı..Annemden ve babamdan bahsettik bu yüzden biraz duygusallaştım.''
Gizem tehditkar bakışlarını Tibet ve İrfan amcanın üzerinden çekerken,yumuşayan gözlerle bana bakmaya başladı.
Elleriyle omuzlarımı sarıp,bana sıkıca sarılırken onu ne kadar özlediğimi farkettim.
-''Özledim hatun.'' diye fısıldadı..
Kıkırdayıp,'' Bende bey..'' diye karşılık verdim.Gizem'i İrfan amcayla tanıştırmak için arkamı dönüp onuda peşimde sürüklemeye başladım.Bu esnada Tibet'in gizli bir gülümsemeyle örtülmüş şaşkın gözleri,gözlerime konmuştu.
İrfan amca gülen gözlerle bizi süzerken Gizem'in onun karşısında biraz daha diklenmesini izledim.Bana yaptıklarını bildiği için ikisinede soğuk bir mesafeyle ,keskin bir meydan okumayla yaklaşıyordu..
-''Bu.'' dedim Gizem'e daha kibar olması için kaş göz işareti yaparken..''Gizem.Benim en yakın arkadaşım İrfan amca..''
O esnada kapının zili ikinci kez çaldı ve yaklaşık beş dakika sonra salona Mert bey girdi..Onu görünce kaşlarım merakla ve şaşkınlıkla havalanmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CAN YARIM
Teen FictionEllerimle çenesini usulca avuçladım güzel yüzlü adamın.Anlatacağı şeylerden öylesine çok ürküyordu ki benim de ona sırtımı döneceğimi sanıyordu ama görmediği şey bana ne yaşatırsa yaşatsın onu ardımda bırakamadığımdı.Aksine onun yüzünden kendimi bil...