İZEL TEKİN
Başımdaki amansız ağrıyı hissederken,kapalı olan göz kapaklarımı aralamaya çalışarak başarısız oldum..Bir süre daha öylece durup,ikinci bir girişime kalkışınca kararlılığım başarıyıda beraberinde getirerek,görüşümün açılmasını sağlamıştı.
Bakışlarım boş odamın duvarlarında bir süre gezindikten sonra yerde duran çantama ve elbiseme kaydı.
Başıma yeniden şiddetli bir ağrı saplandığında,dün akşamdan kalma görüntüler usulca hatırıma döküldü.
Alkollü içeceklere doğru yöneldiğimi hatta şarabın tadını ve biranın tadını hatırlıyordum fakat sonrası yoktu.Başımdaki ağrıya bakılacak olursa epey içmiştim.
Yanlış bir şey yapmamış olmayı dileyerek,yorganı çekiştirdim ve ayaklandım.Gözlerim üzerime kaydığında,yutkunmak zorunda kalmıştım.Kalçalarımı kapayıp,elbise gibi görünen erkek tişörtünün varlığı,ürpermeme sebep olurken,koşarak Gizem'in odasına yöneldim.
Kapısına yüklenip,dingonun ahırı misali içeriye dalınca şöyle temelli bir kaç küfür duymaya kendimi hazırlamıştım.Bakışlarım telaşla,yatağına takıldı.Boş yatağına..
Koşarak bu kez banyoya ve mutfağada baktım ama sonuç kaçınılmaz bir boşluk oldu.
Derin bir nefes alıp,gözlerimi kapadım ve dün gece olanları hatırlamaya çalıştım.
Eve nasıl gelmiştik?
Üzerimde neden bana ait olmayan bir erkek tişörtü vardı?
Gizem neredeydi?
O an aklıma telefonum geldi,koşarak yeniden odama yöneldim ve yerdeki çantayı karıştırarak telefonumu buldum.Ekrandaki gelen mesaj bildirimini es geçerek Gizem'i arattım.
Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor.Lütfen....
Endişe ve tedirginlik bedenimi sarmalamaya başlamışken,ümitle gelen mesajı açtım.
İyi misin?
Gönderen:Elif
Neler olduğunu o biliyor olmalıydı.Dün akşamki partide onun da var olduğunu hatırlayınca heyecanla numarasını arattım.
İkinci çalışta açılmıştı.
-''Elif..''
-''İyi misin canım?'' diye sordu ilgiyle.
-''İyiyim de ne oldu dün akşam hiç bir şey hatırlamıyorum.Kötü bir şey olmadı değil mi?''
-''Şey..'' diye fısıldadı konuşmakta güçlük çekiyormuş gibi.''Aslında olmasını istemediğimiz bir takım şeyler olmuş olabilir.''
-''Ne oldu?'' dedim korkuyla.
Derin bir nefes aldığını işittim.
-''Hiç bir şey hatırlamıyor musun?''
Hatırlamıyordum.Kahretsin ki hiç bir şey hatırlamıyordum!
-''Hayır.'' diye inledim.
-''Çok sarhoş oldun..'' dedi.''Kareoke yapılıyordu.Sende Gizemle birlikte sahneye çıktın.A-Ama..''
Duraksadığında ''Devam et..'' dedim sabırsızca.
-''Tibet beye bir kaç laf ettin.Yanındaki kızada..''
-''N-Ne diyorsun.'' diye inledim dehşet içinde.
-''Evet sonrada Tibet bey öfkelenip,seni kolundan tuttuğu gibi tekneden götürdü.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CAN YARIM
Teen FictionEllerimle çenesini usulca avuçladım güzel yüzlü adamın.Anlatacağı şeylerden öylesine çok ürküyordu ki benim de ona sırtımı döneceğimi sanıyordu ama görmediği şey bana ne yaşatırsa yaşatsın onu ardımda bırakamadığımdı.Aksine onun yüzünden kendimi bil...