İZEL TEKİN
Tibet ifadesiz bakışlarıyla bana bakıp,yanımdan geçip gittiğinde içime bir sızı saplandı.
-''Tibet abinin arkadaşımı gelmiş İzel abla?'' diye soran Sena'nın meraklı sesini duyup sindirmek için 5 dakika beklemem gerekmişti.
Kafamı usulca olumlu anlamda sallayıp,evet demek istedim ama sesim çıkmamıştı bir türlü.
Gizem yanıma gelip,elini omzuma koyduğunda gözleri endişeyle yüzümü inceliyor,herhangi bir veriye ulaşmaya çalışıyordu.
-''İyi misin İzel? Yüzün bembeyaz oldu.''
Yeniden kafamı olumlu anlamda salladım.''İyiyim.''
Gizem,Senayı oyuncak evinin içine sokup oynamasını tembihledikten sonra tekrar yanıma gelip,koluma girmişti.
-''İnmek istiyor musun aşağıya?İstersen senin odana geçelim.''
-''Hayır.İnip kimin geldiğini kendi gözlerimle göreceğim.''
Gizem'in anlayışlı ve cesaretlendirici bakışlarından anladığım kadarıyla,isminin geçtiği ve ortamın gerilmesine sebep olan kişinin Tibet'in sevgilisi olduğunu biliyordu.
-''Hadi inelim bakalım.Şu kızı yakından görmek için sabırsızlanıyorum.''
Gizem,kızı daha önce şirketlerin düzenlediği partide benim gibi uzaktan görmüştü.
Gizem'in bir eli kolumda merdivenlerden inmeye başladığımızda derin bir nefes çektim ciğerlerime..
-''Ne işin var burada?''
Tibet'in,duvarlarda yankılanan öfkeli sesi kulaklarımıza dolduğunda merdivenlerde donakaldım.Tek bir adım daha atmaya cesaretim yoktu.Duraksadığımı gören Gizem,beni cesaretlendirmek ister gibi kolumdaki elini sıktı.
-''Seninle önemli bir şey konuşmam gerekti.'' diyen kadının kısık sesi doldu kulaklarıma sonra.
-''Sana bir kez daha buraya gelmeyeceksin demedim mi Yağmur?''
Tibet'in sert sesi ve sözleriyle birlikte basamakları tümüyle inmiş salona ulaşmıştık.
Koyu kahve bakışları,benim geldiğimi hissetmiş gibi bana konduğunda,gözlerimi sımsıkı yummamak için oldukça güç sarf etmiştim.
Uçsuz bucaksız,derin bakışları,simsiyahtı..Çenesinde dizginlenemez bir kas seğiriyordu.
-''Şimdi.. '' diye sinirle soludu kadın,kızıl saçlarını savururken.''Beni buradan kovuyor musun yani?Ne değişti Tibet?''
Bakışlarını benden çekip,ona çeviren Tibet'in yüz hatları kaskatıydı ve bedeninin gerildiğini bu mesafeden dahi görebiliyordum.
-''Şansını zorlama Yağmur.'' diye tısladı Tibet,dişlerinin arasından.
Onu ilk kez bu kadar sinirli görüyordum ve bu halini son kez görmek istediğimi farkettim.Ürkütücü görünüyordu.
Tibetin karşısına dikilip ona öfkeli gözlerle bakan kızıl kadın,başını benden yana çevirdiğinde yutkundum.
-''O hayatımıza girene kadar her şey çok farklıydı.Ne değişti Tibet!Bu kız seni neden değiştirdi?''
Kadının duvarlarda yankı bulan yüksek ve cılız bağırışıyla içim titredi.Biliyordum ki o an elinde bir bıçak olsa hiç düşünmeden bıçağı bana saplardı.
-''Saçma sapan konuşma.Kimsenin beni değiştirdiği yok.''
-''Heh..'' diye sahte,tüylerimi diken diken eden bir kahkaha koyverdi kadın..''Kimsenin seni değiştirdiği yokmuş.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CAN YARIM
Teen FictionEllerimle çenesini usulca avuçladım güzel yüzlü adamın.Anlatacağı şeylerden öylesine çok ürküyordu ki benim de ona sırtımı döneceğimi sanıyordu ama görmediği şey bana ne yaşatırsa yaşatsın onu ardımda bırakamadığımdı.Aksine onun yüzünden kendimi bil...