TEK HAYAL 2.Bölüm

220 7 0
                                    

2. Bölüm

Birtney Spears- Criminal

     Sabah korkutucu bir baş ağrısı ile uyandım. Ha tabi bir de alarm sesi ile. Hafta sonu ne alarm mı? Ben dün okulu hesapladım ama dershanemi unuttum. Ayağa kalkıp banyoya girdim. Banyodan çıktığım da çikolatalı duş jelimin kokusu odayı da çikolata kokutmuştu. Ama ne yazık ki başımın ağrısını geçirememişti.  Çekmecemden her zaman orda duran ağrı kesicimi aldım ve dün çantamda kalan suyla beraber içtim. Bunun etkili olmasını dileyerek dolabıma doğru gittim. Kot şortumu ve turkuaz gömleğimi çıkardım. Gömleğimle aynı renk olan Vans ayakkabılarımı da bulduktan sonra hızla giyindim. Saçımı doğal bir halde salık bıraktım.  Desenli sırt çantama defterimi, kitaplarımı ve tabii ki cüzdanımı atıp sekerek aşağıya indim. Merdivenlerin sonuna gelmişken telefonumu hatırlayıp tekrar yukarı çıktım. Şarjda ki telefonumu alıp aynı şekilde aşağıya indim. Annem yine evde yoktu. Bu yüzden kuruvasan ve çikolatalı süt ile kahvaltımı yaptım. Ha bu arada ağrı kesici etkisini göstermye başladı. 

        Basit kahvaltımdan sonra kulaklıklarım ile şöförümüzün kullandığı arabaya bindim. Ha ben siz bahsetmedim değil mi? Opps. Benim babam burada ki en büyük şirketin ortağı. Ellie ve Finn'in babası da. Ha birde Micheal'imiz var. O da yakın arkadaşım. Onunda babası şirketin ortağı. Zaten babalarımız çocukluk arkadaşı. Ha şimdi diyorsunuz. Annen neden çalışıyor o zaman? Annem hastaneden para almıyor. Gönüllü çalışan. Tamam, tamam sustum artık. Hayatım ile ilgili bu kadar bilgi yeter artık. 

         45 dakika sonra dershanedeydim. Şöfere teşekkür edip içeri girdim. Giriş kardımı okutup yukarı çıkmaya başladım. Arkamdan koştura koştura okulun dedikoducusu Kris geldi.

"Das! Ne oldu biliyor musun? Sisi ile Lo ayrıldı!"

"Bana ne Kris. Onların sorunu." 

Adımlarımı hızlandırıp sırama gittim ve çantamı sert bir şekilde masanın üstüne bıraktım. Bu Daisy dilinde 'git artık' demekti.  Yanımdan gitti ve iki önümde ki sıraya oturdu. Dersimiz rehperlikti. Dershanede ne rehperliği? 8. ve 12. sınıf öğrencilerine yapılan bi şey. Saçma olduğunun bende farkındayım, evet.

...........................................................................

"Evet. Sen Daisy. Hangi üniversite, hangi neden?"

"Bende Ellie gibi Juliard Üniversitesi, dans bölümü. Neden olarak ise, dans benim hayatım."

"İki yakın arkadaş. Tahmin etmeliydim. Finn, sen?"

"Bende Juliard Üniversitesi. Ama drama bölümü. Rol yapmayı seviyorum."

"Ve bir de sevgilisine yakın olmak için."

Evet bu olaya atlayıp Ellie ve Finn'i utandıran kişi Micheal. Şu bahsettiğim çocuk. Finn kafasına bitane vurdu.

"Micheal! Arkadaşlarının hayatına karışmamalısın. Hem sen nereyi istiyorsun?"

"Biz hep dördümüz takılırız bilirsiniz ama ben bu yetenek dörtlüsü tarafında değilim. Londra Üniversitesi, işletme. Babamın yerine geçeceğim için."

"Hıhı. Mike? Hangi üniversite, hangi neden?"

"Londra Üniversitesi hukuk bölümü. İnsanları savunmak çok özel bir şey benim için."

Ve zil çalar. Yaşasın!

"Oturun çocuklar Ed'de söylesin. Ed?"

"Juliard, müzik bölümü. Şarkı söylemeyi seviyorum"

"Tamam. Çıkabilirsiniz çocuklar."

  Hoca sınıftan çıktı. Ellie, Finn ve Micheal hemen etrafımda küme oluşturdular ve aynı şeyi söylediler. 

"Senin için geliyor."

 Ed benim eski sevgilim. Benim için geliyor olabilir ama benim aklım dün geceki kıvırcıkta.

Bu bölüm silinmişti. Şimdi tekrar atıyorum. Bi kaç değişiklik yaptım üstünde zaten. Öyle işte belki bu akşam yeni bölümü paylaşırım ama bilemiyorum :) Bye x

TEK HAYALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin