TEK HAYAL ~17. Bölüm~

144 9 0
                                    

17. Bölüm

Birtney Spears- Work Bitch 

 Bornozum ile aynamın karşısına geçip fondotenimi yanağıma yaymaya başladım. Üzerinden iki-üç gün geçmesine rağmen yanağım hala kızarıktı. Bende bunu, özellikle Finn'e belli etmemek için fondoten ile kapatıyordum. Her neyse iyi yandan bakalım, bu gün Micheal ve Ellie geliyor!

      İçimde ki sevinç dalgası ile odama gidip, dolabımı karıştırmaya başladım. Hava, geçtiğimiz haftaya göre soğuktu. Bu yüzden pantolon ve gömlek kombinini seçtim. Seçtiklerimi giydim ve sekerek aşağıya indim. Finn ve Austin plastion oynuyorlardı. Gittim ve tam ortalarına, dirseklerimi dizlerime yaslayarak yanaklarımı şişirdim. Austin, tek kolunu kumandadan ayırdı omzuma sardı. Bende kafamı omzuna yasadım. 

     Sonunda oyunları bittiklerinde oyunu kapattılar ve hep beraber evden çıktık. Austin kendi evine giderken bizde Finn'in arabasına bindik. Ben müziği açmaya çalıştım ama Finn engelledi. 

"Ne oluyor?"

"Ne, ne oluyor?"

"Sen ve Austin. Son iki-üç gündür aranız kötü gibi."

"Yok bi şey."

  Kahretsin! Sesim titremişti!

"Ne var dedim!"

"Ya yok bi şey!"

"Daisy."

   Gaza hafif yüklenmişti. Bu sinirlendiği anlamına geliyordu.

"Ed. Ed buraya gelmiş. Biz onun yüzünden biraz tartıştık."

"Ed. Şerefsiz p.ç. Bunu niye daha önce söylemedin."

"Bilmem. Söylemek istemedim."

"İyi. Bi daha böyle bi olay olduğunda söyle!"

  Sesinde ki tıslamayı tek duyan ben miyim? Hayır. Tüm Amerika duymuş olmalı. Gaza yüklenirken müzik çaların düğmesina bastı.

       Kısa süre içinde havaalanındaydık. Uçağın inmesine 15 dakika vardı. Kulağıma kulaklıklarımı takıp hayallere daldım. 

"Hadi. Uçak inmek üzere.  "

"Tamam. "

"Bi daha bana her şeyi söylüyorsun. Tamam mı? "

"Tamam. "

"Gel lan buraya. "

    Gittim ve ona sarıldım.  Bir kaç dakika sonra uçak indi. Ellie ile Finn sarılırken bende Micheal ile sarılıyordum.

"Küsüm ben sana"

"Aaa! Neden?"

"Sevgili bulmuşsun."

"Ama seviyorum Micche."

"Bana Micche deme! Deli kız."

   Beni kollarının arasına alırken bende nefes alamadım. 

"Yardım! Yardım istiyorum! Nefes alamıyorum."

    Beni saldı.

"Öküz."

    Mırıldanıp Ellie'ye koşturdum. 

"El!"

"Das!"

"Çok özledim seni."

"Bende."

"Yalnız, yalnız takılıyorum burda."

TEK HAYALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin