TEK HAYAL 27.Bölüm Final

114 2 2
                                    

Daisy Anlatıyor

Dış Bağlantı İle Okuyun

    Bir ay önce bu gün ile ilgili planlar kurarken şimdi oturmuş ağlıyorum. Ne kadar güzel! Bu gün sevgililer günü ve bir aydır Austin ile hiç görüşmedik. İtiraf, onu özlüyorum! Ama onu asla affetmem. Gitti başka bir kız ile öpüştü sonuçta! Aynısını Ed'de yaptı onu da affetmedim! Ya ben niye aldatılıyorum! 

     Elimdeki birayı kafama diktim ve ekrandaki Sam'e baktım. Ağğ, o bile beni mutlu yapmıyordu! Belki yanımda arkadaşlarım olsaydı gülürdüm ama onlar yoktu! Ellie ile Finn yemeğe çıktılar, Grace ile Micheal lunaparka gittiler, Tess ile Jack ise bara. Çok yalnızım!

    Ağlamaktan acıyan gözlerim ve içtiğimde 10 şişe bira uykumu getirmeye başlamıştı. Belkide ilaç buydu. Uyku. Ama derin. Çok derin bir uyku. Bbb! Daisy! Çıkar kafandan saçmalıkları!

   Tam uyku modunu almış uyuyacakken kapı çaldı. Of ya! Tam uyuyacaktım ama! Sinirle koltuktan kalktım ve kapıyı açtım. Karşımda siyah takım elbisesi ile bir adam duruyordu. Elinde ise karton bir kutu. Kutuyu bana verdi ve hızla merdivenlerden inmeye başladı. Hoppala! Noluyor yaa?

    Kutuyu koltuğun üzerine koydum ve açtım. İçinden siyah harika bir elbise ve beyaz bir gül çıktı Beyaz gülün kenarına da iliştirilmiş küçük bir not.

Daisy, prensesim. Elbiseyi ve sana aldığım ayakkabıları giy, aşağıya sitenin çıkışına gel. Lütfen. Senden son kez bunu istiyorum. Beni bu güne kadar çok azda olsa sevdiysen lütfen.. <3

                                                                                                                   -Austin

    Son birkez. Sadece son birkez dediğini yapacak ve dediği yere gidecektim. Ona bugüne kadar hissettiklerim adına son kez veda edecektim. Buna yapacaktım. 

   Hızlı adımlarla banyoya girdim kısa bir duş aldım. Ardından da gönderdiği elbiseyi giydim. Saçlarımı doğal halinde bırakıp siyah rimel sürdüm. En son olarakta o ayakkabıları. Telefon yada anahtar. Hiç birini yanıma almadan , sadece beyaz gülü alarak aşağıya indim. Onun yanında olacağım son gece telefon sesini duymak istemiyordum. Anahtar ise, kapıda ki saksıda yedek anahtar vardı. Sorun olmaz. 

     Sitenin çıkışına geldiğimde az önce bana kutuyu veren adam siyah arabanın arka kapısını açtı. 

"Bayan McDobila. Lütfen geçin. Bay Burky sizi bekliyor."

     Arabaya bindim ve siyah deri koltuğa oturdum. Yine aynı adamşöför koltuğunu geçtiği zaman müzik çaların düğmesine bastı.  Justin Bieber'ın harika şarkısı arabayı doldururken söyleyen farklıydı Austin'in sesi. 

Lately I've been thinkin', thinkin' 'bout what we had 

Son zamanlarda düşünüyorum, sahip olduklarımız hakkında düşünüyordum. 

I know it was hard, it was all that we knew, yeah. 

Biliyorum bu zor, hepsi bildiklerimizden ibaretti evet. 

Have you been drinkin', to take all the pain away? 

Tüm acıyı gidermek için kendini içkiye mi vermiştin? 

I wish that I could give you what you, deserve 

Sana hak ettiğin her şeyi vermiş olmayı dilerdim. 

'Cause nothing could ever, ever replace you 

Çünkü hiçbir zaman yerini başkası alamaz. 

TEK HAYALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin