16. Bölüm
Pink- Just Give Me A Reason
Üç haftadır aynı. Sakin bir kampüs. Hiç lise kolidorları gibi değil. Bu sessizlik güzel mi? Güzel aslında.
"Bu kadar kısa giyinmeni istemiyorum Das."
"Ne? "
"Duydun işte, Daisy. Etrafta ki erkekler sana bakıyor ve ben bundan hoşnut değilim"
"Babam bile karışmaz iken sen karışamazsın. "
"Baban burada ki erkekleri bilmiyor. Erkeklerin hepsi sana bakıyor. Hatta şu an arkamızda olan-"
Austin' in sözü bi anda kesildi.
"Daisy! "
Bu ses? Ed? Aniden arkamı döndüm.
"Ed?"
"Nasılmış benim prensesim?"
"Ben senin prensesin falan değilim."
"Öylesin bebeğim."
"Sana ne oldu Ed? Sen böyle değildin. Bana saygı duyardın. "
"Her şey değişti."
"Sen Londra'yı kazanmadın mı?"
"Evet ama, bilirsin. Babamın sözü geçer. Ha bu arada müzik ve dans kampüsünün ortak bir görevi var. Orada da sözüm geçecek."
Austin öne çıktı ve beni geriye ittirdi.
"Sen bizi rahat bıraksana."
"Huhu! Bu kim Daisy? Yeni sevgilin mi?"
"Yeni sevgilisiyim ne oldu?"
"Daisy'e soruştum."
"Ama ben cevap veriyorum"
"Haha! Daisy benden sana tavsiye, bu çocuktan ayrıl. Yoksa ikinize de zarar veririm."
"Burdayız işte! Kolaysa ayır! Yürü Das. Gidiyoruz."
Austin beni çekerek yürüttü.
"Yavaş!"
"Yürü Daisy!"
İlk defa bu kadar sertti ve beni korkutuyordu. Koşar adımlarla, kampüsün en ücra köşesine gittik. Beni duvara yasladı, kolumu sıkıp üzerime eğildi.
"Bu Ed kim!"
"E-eski sevgilim."
"Neden ayrıldınız, nasıl çıkmaya başladınız! Tüm hikayeyi istiyorum!"
"Lise 2'den beri çıkıyorduk. Son senenin başında ayrıldık. Ama sene sonunda tekrar çıkmaya başladık. Ama menzuniyette bi kaç olay oldu ve ayrıldık."
Kolumu daha sert sıktı.
"O bi kaç olay!"
"Canımı acıtıyorsun."
"O. Bi kaç. Olay. Ne!"
"Aldattı! Oldu mu! Aldattı!"
Bir hışımla kolumu ondan kurtardım ve gelen göz yaşlarımı elimle engelleyerek koşmaya başladım.
"Das! Daisy bekle! Ben seni kırmak istememiştim. Daisy!"
Adım sıklığının artması ile onunda koştuğunu anladım. Daha da hızlanırken belimin tutulması ile sabit kalmak zorunda kaldım. Ona doğru dönüp göğsüne yumruklar indrimeye başladım.
"Bırak beni!"
"Daisy! Bu gün derse girmiyoruz!"
"Ya sana ne ya! Ben derse gircem!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEK HAYAL
FanfictionTek bir hayal. Yedi yaşından beri başka hiç bir düşünce yok aklında. Julliard Üniversitesi. Julliard Üniversitesi'ni kazanıp oradan mevzun olmak. Kazanmak kolay ama mevzun olmak? Yaşayacaklarına karşı güçlü olması gereken bi kız var karşınızda. Ama...