Yine önden bir açıklama. Size vermem gereken haberler var.
İlk önce 20. bölüm olarak planladığım sezon finali yok. Hikayeyi sezon olarak değil, seri olarak yayınlamaya karar verdim. Şöyle anlatıyım, bi kitap serisi düşünün. İlk kitabı 35 bölümden oluşuyor. İkinci kitabı yine aynı şekilde. Yani benimde taktiğim bu olacak. Ama 35 civarı değil daha uzun bir şekilde. İkinci kitap daha çok aşkla ilgili olur tahminimce. Adı da aşkla ilgili bi şey olur. Mesela "Tek Hayal: Dansta Aşk" ama daha belli değil. Dediğim gibi bu kitapta önümüzde en az 20 bölüm var. O yüzden bekleyin :))
15. Bölüm
Miley Cyrus- The Climb (Yanda Var)
Austin hızla arkasını döndü ve beni gördü.
"Da-daisy?"
Şaşırmıştı. Doğal.
"Seni seviyorum Austin."
Geldi ve bana sarıldı. Kafamı göğsüne gömdüm.
"Bende seni bebeğim. Bu durumu beraber aşacağız."
"Söz ver."
"Söz."
Alnıma minik bi öpücük kondurdu. Kafamı yavaşça kaldırdım ve yeşilin en güzel tonu gözlerine baktım. Küçük bi yaş tabakası gözlerinin altını doldurmuştu. Parmaklarımın ucunda yükseldim ve yaş tabakasına minik bi öpücük kondurdum. Gülümseyip benden ayrıldı.
"Bir saat bekler misin? Son bir dersim daha var."
"Tamam. Kafedeyim. "
Gözlerini kırpıp yanımdan ayrıldı. Bende kafeye doğru gittim. En köşede ki masaya oturup Ellie'yi aradım. Telefonu hemen açtı.
"Bebeğim!"
"Daisy!"
"Çok kötü şeyler oldu."
"Anlat hadi.
"Hani dedim ya ben bu kıvırcık ile karoke yaptım, Adı Austin falan."
"Hıhı."
"Austin ile ben çifte dansta çiftiz ve az önce sevgili olduk."
"Bu çok güzel ama neresi kötü?"
"Babası, babamın düşmanı."
"S.ktir."
"Ben napacağım Ellie?"
"Hafta sonu Micheal ile Holmes Chapel'a gideceğiz. Ben olayı kurcalarım. Şimdi derse girmem lazım."
"Tamam. Görüşürüz."
"Görüşürüz."
Telefonu kapattım ve müziklere girdim. Bi elim de çantamın içinde kulaklığımı arıyordum. Sonunda kulaklığımı bulduğumda yanaklarımı şişirerek kulaklığımda ki düğümü çözdüm. Sonunda çözülen kulaklığı telefona taktım ve Nick Jonas'ı açtım.
Ben şarkılar ile sosyal medyada takılırken Austin geldi.
"Gidelim mi bebeğim? "
"Gidelim de, nereye?"
"Sürpriz!"
"Salak!"
Beni kucağına aldı ve otoparka götürdü. Beni kapının önünde bırakarak kapımı açma nezaketi göstermeden -odun- kendi tarafına geçti. Otoparktan çıktıktan sonra müzik çalara bastı. Çıkan şarkı ile burukça gülümseyip, Austin'e baktım ve şarkıyı söylemeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEK HAYAL
FanfictionTek bir hayal. Yedi yaşından beri başka hiç bir düşünce yok aklında. Julliard Üniversitesi. Julliard Üniversitesi'ni kazanıp oradan mevzun olmak. Kazanmak kolay ama mevzun olmak? Yaşayacaklarına karşı güçlü olması gereken bi kız var karşınızda. Ama...