21. Bölüm
One Direction- Midnight Memories (Multimedyada var)
Telefonumu elime alıp çalan kapıyı açmak için aşağı adımlamaya başladım. Bu gün okulun partisi var. Öğrencilerin kaynaşması içinmiş. Bla bla bla. Okullar açıldıktan bir buçuk ay sonra tanışma partisi mi yapılır? Yapıyorlar işte. Aslında bu işte Austin ile bende varım. İkimizde etkinlik klübündeyiz. Kapıya gelende Austin olmalı. Kapının yanında ki masadan anaharımı alıp kapıyı açtım. Austin gözleri ile beni tarayıp hızla içeri soktu.
"Hey! Ne oldu?"
"Ne mi oldu! Sen beni çıldırtacak mısın! Seni asla bu kıyafetl bi yere götürmem!"
"Ne varmış kıyafetimde!"
"Sorun o zaten! Var olan bi şey yok!"
Imm, haklı aslında. Arkasında derin bi sırt dekoltesi ve arkdan başlayıp göğüsümün altında biten boşlukları var. Ve ultra mini.
"Benim kıyafetim düzgün!"
"Kesin!"
"Lütfen Austin."
Köpek bakışı attığımda yumuşayıp kolunu omzuma attı.
"Hadi gidelim, köpek bakışlı."
Gülümsedim ve yanağına minik bi öpücük kondurdum.
Mekana geldiğimizde sayılabilecek ölçüde insan vardı. Daha erkendi zaten. Biz de görevi olduğumuz için erken gelmiştik zaten. Ben çalınacak müziklerden sorumlu ike Austin sahne düzeninden sorumlu idi.
Bilgisayarın başına geçip ayarlanılan şarkılara bi kez daha göz attım. Üniversiteden öğretmenler geleceği için fazla gece şarkısı yoktu. Pop şarkılar ağırlıktaydı. Move şarkısını açıp Austin'in yanına yürümeye başladım.
Yanına gittiğimde birisinin söylediklerini dinliyordu. Beni farkedip kolunu omzuma attı ve alnıma öpücük kondurdu.
"Seni tanştarıyım Daisy. Bu Jack. Çok yakın bi arkadaşım. New York Üniversitesi'nde okuyor. Sevgilisi için partiye geldi. Jack bu da-"
"Daisy. Merhaba Daisy. Austin senin yüzünden bana eziyet çektirdi. Ne miş sen herşeyimişsin. "
Kahkaha atıp gülümsedim.
"O da benim her şeyim."
Parti ilerlerken her şey güzeldi. Görevli öğretmenler konuşmasıı yapmış herkes müziklerle dans etmeye başlamıştı. Austin ise kayıp. En son Finn ve Jack'i alarak bi yere kayboldu. Bize de böyle onları beklemek kaldı. Biz derken; ben, Grace ve Jack'in sevgilisi Tess. Tess'de müzik bölümündemiş. Çok iyi bi kız.
Austin'i iyice merak etmeye başlamıştım. Elimde ki telefonumun tuş kilidini açıp mesajlara girdim. Onun ismini bulup parmaklarımı ekranda gezdirdim.
'Nerdesin, göremiyorum seni? -D'
Mesajın cevabını beklerken elimde ki kristal görünümlü plastik bardakda ki içkimin son yudumunu içtim. Kendimce dudak sarkıtıp ayağa kalktım. Bana soran gözlerele bakan kızlara bağırmama rağmen fısıltı gibi duyulan sesimle cevap verdim.
"İçki almaya."
İçkilerin bulunduğu küçük masaya giderken müziğe kulak verdim.
All my life I've been good but now, I'm thinking what the hell
Bütün hayatım boyunca iyiydim ama şimdi,ne olursa olsun diye düşünüyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEK HAYAL
FanfictionTek bir hayal. Yedi yaşından beri başka hiç bir düşünce yok aklında. Julliard Üniversitesi. Julliard Üniversitesi'ni kazanıp oradan mevzun olmak. Kazanmak kolay ama mevzun olmak? Yaşayacaklarına karşı güçlü olması gereken bi kız var karşınızda. Ama...