LA

2.8K 103 5
                                    

*wychodzą na scenę*

*Camio macha łapką*

*Lulu istnieje*

C: Cześć wszystkim, jak widać dostaliśmy nominację od Orihara_Alice.    Tak więc, chcemy podziękować bo naprawdę nie sądziłem, że ją od kogokolwiek dostaniemy i przechodzimy do pytań. Ponieważ piszemy to we dwójkę to oboje po kolei będziemy odpowiadać na pytania.

Jak zaczęła się twoja przygoda z pisaniem?

C: Lulu, ty mówisz czy ja?

L: Ty to zacznij. Dalej nie rozumiem o co w tym chodzi.

C: Tak, więc ogólnie czy tej książki? Ja wcześniej miałem dwa opka, oba usunięte i jeden z inną osobą, który nadal istnieje w czeluściach wattpada. A " With me" zaczęło się kiedy miałem fazę na RP i namówiłem Lunę żeby ze mną pisała. Potem zdecydowaliśmy się przerabiać to na rozdziały i TADA!!!!! Oto jesteśmy!

L: Czy pisanie scenariuszy podchodzi pod kryteria tego pytania?

C: Chyba.

L: Kto to wie i kogo to obchodzi. Ważne że "With me" jeszcze żyje i nie zapomnieliśmy wstawiać rozdziałów. (dop. Camio. No co? LA pisaliśmy dawno kiedy jeszcze mieliśmy wstawić rozdział na czas) z tymi scenariuszami to od zeszłej wiosny. A książkę miałam jedną i nie wybaczę jej sobie bo główny bohater miał być hetero.

Ulubiony autor książki? (Niekoniecznie z wattpada)

L: No więc jest to der - rote - vogel z wattpada. Przez jej książkę zarwałam kilka noc i było warto.

C: Rick Riordan. Bo sprawił, że Solangelo jest kanon więc mu się należy. I w jego książkach jest tyle sarkazmu.  Rick Riordan to bóg.

Jaka jest twoja ulubiona potrawa?

C: SŁODYCZE.

L: Chrupki kukurydziane z nutellą.

Czy masz rodzeństwo?

C: Mam brata, ale nie jesteśmy zżyci. W sumie to się nie za bardzo lubimy.

L: Jestem sama i nie chce tego zmieniać.

Podaj tytuł ulubionego anime, jeżeli takowe masz.

C: Kuroshitsuji i Tokyo Ghoul

L: Makai ouji: devils and realist.

Piosenka, której mógłbyś / mogłabyś słuchać na okrągło.

C: W sumie nie mam.

L: Sexy silk - Jessie J i Never looking back - Scarlett Withe

Pytania:

Jakie jest twoje marzenie?

Jedno słowo którym opisaliście siebie.

Jedno zdanie którym opisalibyście świat.

Jakim cudem znaleźliście się na wattpadzie?

Ulubiony film.

Czy myśleliście o samobójstwie albo okaleczeniu się?

Nominujemy:
hoshinienie
Nico_xoxo
Chibi_chan
der-rote-vogel
MatysioQ

//////
Może po prostu ominiemy temat jak długo nas nie było i ustalimy, że wstawiamy go dzisiaj wieczorem?  Co wy na to?

With me - EreriOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz