Gözlerimi aralayıp bir kaç dakika tavanı izlemeye koyuldum. Bu gün iş için şirkete gidecektim. Sabah...şirket? Kahretsin saat kimbilir kaçtı? Hızla yataktan doğrulup telefonu kontrol ettim. Derin bir oh çekip geri yastığa bıraktım kafamı bir saatim vardı şirkete gitmek için. Yerimden doğrulup dağılmış saçlarımı zapt etmeye çalışarak banyoya girdim. Ah yamuk dişlerim ne kadar beyaz olursanız olun üst üste binmiş olmanız sizi o kadar iğrenç gösteriyor ki! Dişlerimi fırçalayıp, saçlarımı ensemde topladım. Dolabımdaki aynaya bakmamaya çalışarak kıyafetlerimi yatağın üstüne fırlattım. Boru paça gelen kot pantolonumu giyip, üzerimede kareli kolları büzüşmeli olan gömleğimi giyindim. (Medya) Masanın üzerinden gözlüklerimi alıp odadan çıktım. Biliyorum çirkinim!
Dolaptan ağzıma iki üç birşey atıp kol çantamı alıp evden çıktım. Çok heyecanlıydım. Durağa gelip beklemeye başladım. Acaba Kayra bey nasıl bir adamdı? Dua ediyorum ki merhametli birisi olup bana acısın ve o işe gireyim.
Otobüsten nihayet inebildiğimde karşımdaki binayı inceledim. Ağzım 'O' şeklini alırken kol saatime bakıp adımlarımı hızlandırdım. Sadece on dakikam kalmıştı. İçeriye girdiğimde bir köşede oluşmuş olan topluluğa takıldı gözlerim. Oraya yaklaştığımda iki tane kadının konuştuklarına kulak misafiri olmuştum.
"Ay Kayra'yı çok merak ediyorum. Bütün camia seksiliğinden söz ediyor."
İğrenircesine üstlerini inceledim. Kısa etekleri ve göğüs dekolteleriyle gerçekten çok dikkat çekiyorlardı. Diğeride ağzını gere gere konuşmaya başladı.
"Bizi işe alırsa yaşadım desene." Deyince yanlarından uzaklaşıp köşedeki tekli koltuklardan birisine oturdum.
Gerçekten çok güzel kadınlar gelmişti ve hepside bakımlıydı. Şirketin camından kendi yansımama bakınca istemsiz olarak yüzüm düştü. Kendimi incelerken yanımda bir yüz daha belirdi. Yüzünün güzelliği karşısında tutulurlen kafamı çevirip gerçeğine baktım.
Kızlar hayranlıkla onu izlerken o telefonuna bağlanmış olan kulaklıktan birisiyle konuşuyordu. Yüz hatlarının sertliği insanı korkutsada çekici bir güzelliğe sahipti. Kahverengi saçları özenle havaya kaldırılmış ve şekil verilmişti.
Ah buradaki tüm kadınların bahsettiği yakışıklı patron Kayra DİNÇER!!"Bir günde iki bölüm yayımladım çünkü sürekli aktif değilim. Oy ve yorumlarınızı bekliyor olacağım. Hepinizi seviyorum öpüldünüz ;*"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYAKLI BELA #Wattys2016
Teen FictionO çirkindi. Sivilceli, kilolu ve gözlüklü bir bela. İşsiz kalan çirkin genç bir kız iş ilanlarına bakarken, gözüne takılan yüksek maaşlı bir iş yerine baş vuruyor. Seçmeler de yakışıklı patronunun sorduğu soruya zekice cevap verip, sek...