14

10.1K 381 33
                                    


Medya: çirkinimizin yüzü ama fazla belli olsun istemedim. İlerleyen bölümlerde netleşecek ☺️☺️😂

Sabahın altısına kurduğum alarmı kapatıp, yataktan çıktım. Dolaptan gri eşorfmanlarımı alıp, hızla giyindim. E diyete başlayıp, spor yapmasam olmaz değil mi?
Dişlerimin ağrısını yok sayarak mutfağa yürüdüm. Dün hiç bir şey yemeden yatmıştım ve gerçekten açtım. Dolaptan geçen hafta yaptığım keki çıkarttım. Masaya yerleştim ve kekten bir ısırık aldım. Ah! Sanırım bu keki de yiyemeyecektim. Dolaba yürüyüp, biraz önünde oyalandım.
Bir tane muzu aldım ve ezerek yedim. Dişlerim gerçekten çok ağrıyordu. Bir yandan da iyi hissediyordum. Hem bu teller sayesinde dişlerim düzeliyordu hem de iştahım kesilmişti.
Ayakkabılarımı giyip, evden çıktım. Sahil kenarına kadar tempolu bir şekilde yürüp, daha sonra hızlandım.

Bir buçuk saat kadar koşmuştum ve gerçekten fazlasıyla terlemiştim. Yemeği düşünüyorum da... O yellozun surat ifadesini görmek gerçekten güzel olacak!

Eve girer girmez doğru banyoya girdim. Sıcak bir duştan sonra belime titretip zayıflatan aleti taktım. Ne de olsa hedefim 90 60 90 olmaktı! Maskemi yapıp, kremimi de sürdükten sonra geçen senelerde aldığım ama hiç kullanmadığım lenslerimi aldım.
Suyunu hep değiştiriyordum ama hiç denememiştim. Gözlüklerimi kenarı bırakıp, yeşil gözlerime şeffaf lensleri taktım. Yüzüm güzeldi ama kendime bakmadığımdan çirkin gözüktüğümü biliyordum. Dolgun dudaklarım vardı bir kere. Yüzüm bedenim kadar etli değil aksine kemikliydi. Anlımdaki kahkülü kenara itip, daha dikkatli inceledim yüzümü. Sivilcelerim yavaş yavaş kuruyup, yok oluyordu. Az kalmıştı hissedebiliyordum.

Aynanın karşısından kalkıp, üzerimi giyinmeden bornozla mutfağa girdim. Dolaptan bir tane elma çıkartıp küp küp doğradım ve yoğurtla karıştırıp yemeğe başladım. Bu aralar gerçekten abur cuburdan uzak duruyordum. Bu gidişle yellozdan daha fit olmazsam bana da Demet demeyin! Çirkin deyin yada ne bileyim çirkin sekreterde olur.
Tabağımı makinaya koyup, koşu bandına yürüdüm. Kesin kararlıydım. Evde tüm gün koşsam bile zayıflayacaktım.
En yüksek ayarı açıp koşmaya başladım.

Hazır ol Dinçer, yemekte senin için sadece ben olacağım!

Çirkinimiz bayağı bir hırslı ha? Takmış yellozla patronuna. Deli kız! Şey.. Rica etsem instagram hesabımıza da gelir misiniz? Bide şurada bir yıldız var. Köşe de... Hah evet orada! Ona basıp, yanındaki düşünce balonunada basıp birşeyler yazarsanız çok sevinirim 😂☺️ 😍😘

AYAKLI BELA #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin