Sağ ayağım benden izinsiz kendini yere çarpıyordu. Evet çarpıyordu ne yapsın? Sinir kat sayım bütün hücrelerime sıçramış, hepsinde birer leke bırakmıştı. Kız kendini zar zor geri çektiğinde Kayra bana döndü.
"Demet. Yeni sekreterim. Buda Gamze, en başarılı sekreterlerimden birirsi,"
Gamze yellozuna yapmacık bir gülümseme gönderip, ellerimi çözmeden "memnun oldum," dedim. Biliyorum yani, kolların bağlanması seninle iletişim kurmak istemiyorum demek. Umuyorum ki şu çakma sarı yellozda bunu anlamıştır.
"Hala kendine uygun birsekreter bulamamışsın Kayracığım."
Koyrocoğooom! Bir dakika? Kendine uygun? Bulamamışsın? Yolarım bunu, tutmayın!
"Demet gerçekten başarılı bir sekreter Gamze, ön yargılarını kenara çek biraz." Deyince zaferle sırıttım. Yakışıklı payronum beni de savunurmuş. Sende salak gibi bak yelloz!
"Üşüdüm içeri geçelim mi?" Üzerine giyersen bir taraflarını kapatamayan etek, üşürsün tabi. Hem bu havada güneş gözlüğü takıyorsun hemde üşüdüm içeri girelim mi. Biri bana Kayra bunu nasıl işe aldı açıklasın lütfen!
Kayra önden yürümeye başlayınca yellozda koşar adımlarla gidip Kayra'nın koluna girdi.
Kolunda kopsun, girdiğin kolda!
Yüzümün yandığını hissedebiliyordum. Neden sinirliydim? Hah tabiki de işim için!
Odaya geçer geçmez gururla masama yerleştim. Benim masam. Kendi masam.
Yelloz bacak bacak üstüne atınca hemen Kayra'nın yüzüne baktım. Bakışlarını benim üzerimde görünce rahatladım.
Sonuçta ayıp yani.
"Canım bize kahve getirimisin?"
Bakışlarım Gamze yellozuna dönünce sertçe yutkundum. "Burada sekreterim canım. Kayra'nın ayak işcisi değil." Yelloz hanım kaşının tekini kaldırıp Kayraya baktı.
"Kayracığım sekreterine söyle, bize iki tane sade kahve getirsin."
Hadi Kayra, savun birazcık. Boz şu yellozu. Ver ağzının payını. Hevesle Kayra'nın dudaklarına baktım. Dudaklarından çıkan bir kaç kelimeye tutunmuştum resmen.
Kayra derin bir nefes alıp geri yaslandı.
"Gamze ne istiyorsa getirir misin Demet?"
Çirkine ne olmuştu? Şu yelloz mu çizmişti tekrardan aramıza saygı çizgilerini?
Yutkundum ve masamdan destek alarak ayağı kalktım.
Şu kızın karşısında bu durumda olmak kendimi çok berbat hissettirmişti. Boğazımı temizleyip kapıya yürüdüm.
Kısık çıkan sesin bana bile yabancıydı."Peki Kayra bey..."
Sizleri çok özledim. Sizde beni özlediniz mi? Biliyorum kızdınız ve üzüldünüz ama stajyerim ben artık :D minik minik elleri olan öğrencilerim var.
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum 😘😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYAKLI BELA #Wattys2016
Teen FictionO çirkindi. Sivilceli, kilolu ve gözlüklü bir bela. İşsiz kalan çirkin genç bir kız iş ilanlarına bakarken, gözüne takılan yüksek maaşlı bir iş yerine baş vuruyor. Seçmeler de yakışıklı patronunun sorduğu soruya zekice cevap verip, sek...