7

13.1K 447 45
                                    


Multi: Kayra DİNÇER.
     
İyi okumalar...

Alarmı kapatıp hızla yattığım yerden kalktım. Yakışıklı patronumun evine gideceğim için heyecanlı mıydım? Hayır, yani biraz.

Banyoya girip dişlerimi fırçaladım ve saçlarımı toparladım. Dolabımın başına geçip ne giyeceğime baktım. Ne tahmin ediyorsunuz? Dolabımda mini kıyafetler falan mı? Hayır tam aksine bol pantolonlar, uzun etekler ve sürüsüyle uzun gömlek. Gözüme ilişen diz kapağımın altına gelen, pileli eteği alıp yatağımın üzerine fırlattım. Üzerimede sade dirseğime kadar gelen bir tişört seçtim.

Kıyafetlerimi giyinip, gözlüklerimi de taktıktan sonra odamdan çıkıp dosyaları aldım. Dün gece yatmadan önce Kayra adresi mesaj olarak atmıştı. Ayakkabılarımı seri bir şekilde giyerek durağa yürümeye başladım. Evine gitmem için iki vasait yapmam gerekiyordu.

Birinci otobüsten inip, aktarma yaparak bir başka otobüse bindim. Dosyaları taşımak yetmiyordu bir de beyfendinin ayağına götürüyordum.

Otobüsten iner inmez telefonumdan navigasyona adresi yazdım ve yürümeye başladım. Geldiğimde kafamı kaldırıp devasa büyüklüğe sahip olan eve hayranlıkla baktım. Bizim mahallenin yarısını kaplayacak kadar büyüklüğe sahipti. Evin büyüsünden kurtulup hızlı adımlarla kapıya ilerledim. Bir tane iri yarı adam yanıma yaklaşıp sert sesiyle konuştu.

"Buyurun, kime bakmıştınız?"

"Ee şey, ben Kayra beyin yeni sekreteriyim de, istediği bir kaç dosya vardı. Onları getirmiştim." Dedim çekinerek. Evet çekinerek çünkü adam fazla iriydi.
Adam bir kaç saniye 'Kayra bey bunu mu işe almış' gibi bakarak beni süzdü.

"Ne bakıyorsun öyle? Ben sekreter olamaz mıyım?" Dedim o çirkef çenemi tutamayarak. Bakışlarını üzerimden hızla çeken adam afallamış bir şekilde yüzüme baktı. Bense kaşlarımı çatmış kızgın boğa gibi ona bakıyordum.

"O koca cüssene yakışıyor mu? Kas yapmaya çalışmadan önce beynini kullanmaya çalış derim, hem asıl sen ne diye koruma olduysan. Seni işe insanları koru diye alıyorlar, kapıda durupta gelen gideni süz diye değil!" Diye cırladım.

"Af edersiniz, siz şöyle masaya geçin, ben Kayra beye haber vereyim." Deyip bahçede bulunan krem renkli ahşap masaları gösterdi. Açık bıraktığım saçlarımı sertçe yana atarak masaya yerleştim. Bir yandan da adama sinir bozucu bakışlar atıyordum. Ama ne yapayım? İnsanlatın bana böyle bakması sıkmıştı artık! Patladım işte, evet biliyorum çirkefim. Sonuna kadar.

Bir kaç dakika sonra evin kapısının açılma sesi ardından altında eşorfman ve ince bütün kaslarını belli edecek derede dar bir tişört giymiş olan Kayra belirdi. Yarım ağız sırıtarak karşıma oturdu ve kollarını göğsünde birleştirdi.

"İlk geldiğin andan itibaren olay ha?" Dedi alayla. Kaşlarımı çatıp kafamı başka tarafa çevirdim.
"Adamı bir dövmediğin kalmış, koskoca adam yanıma geldiğinde kıpkırmızıydı."

"Abartmasın sadece biraz azarlamış olabilirim." Deyip yüzüne baktım. Dudakları yukarı doğru kıvrılmıştı ama gülmüyordu. Hani serseri çocuklar yarım sırıtır ya, öyleydi işte.

"Anlıyorum, koca cüsseli bir adamı azarlayacak kadar cesaretlisin demek Çirkin sekreter." Dediğinde hayretle yüzüne baktım. Ne dedime kadar mı anlatmıştı? Pis dana!

"Ne söylediğime kadar anlattı ha?" Dedim sinirle kollarımı çözüp. "Nerde o? Kafasını patlatacağım o koca dananın!" Deyip yerimden kalktım.

"Sakin ol çirkin, herşeyi ben kendim dinledim." Dedi sinir bozucu bir rahatlıkla. Ah ilk iş günümde patronumada rezil olmuştum, alkış bana!

"Tamam. Ben şunları verip biran önce kalkayım." Deyip dosyaları önüne bıraktım. "Hepsi dediğiniz üzere sırasıyla dizili, zaten değilse bile kovun gitsin beni, yeterince rezil olmuş bulunuyorum." Dedim sonlara doğru mırıltıya dönen sesimle. Hava mı sıcaktı bugün? Dosyaların üzerine elini koyarak ayağı kalktı. Gözlüklerimi çıkartıp, rezil olmanın verdiği stresi atlatmaya çalışırken bir kaç adımda yanımda bitti. Saçımı eliyle yana savurunca kalbim çıkacak sandım.

"İş yerimde böyle çirkin bir kızla çalışmak istemezdim ama... Gözlerin güzel çirkin, onların hatırına seni kovmayacağım."

Ah bana çirkin demesine mi üzüleyim? Gözlerime güzel demesine mi sevineyim?!

♣️♣️♣️

Eveeet önce bi yıldız butonuna basalım... hah evet! Şimdi oldu :))
Kayra'nın olduğu bölümleri uzun tutmaya çalışıyorum. Ama sizinde yorumlarıza ihtiyacım var bunun için bol bol yorum yapın sıkılmadan okurum. bütün okuyucularımı seviyorum çooooook öpücüklemdiniz 😘

AYAKLI BELA #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin