6

11.9K 413 13
                                    

Kapıyı açıp anahtarı portmantoya fırlattım. Ellerim gerçekten büyük hasar görmüştü. Ben bu dosyaları taşıyamıyorken, nasıl alfabe sırasına göre dizipte yarına yetiştirebilecektim ki?
Sıkıntıyla nefes verip, dosyaları salondaki yuvarlak masanın üzerine bıraktım.

Biraz geç oldu ama size kendimden bahsedeyim;
Ben Demet. 19 yaşında üniversiteyi okumadan iş hayatına atıldım. Yüzümden bahsetmem gerek yoktur her halde? 1.68 boyundayım. Ailem yurt dışında benden habersiz bir yerlerde yaşıyor. Bir odalı bir evde hayatımı sürdürebiliyorum. Ah evet biliyorum mükemmel bir hayatım var!

Paytal adımlarla odama ilerleyip, üzerimdeki giysilerden kurtuldum ve en rahat mavi benekli geceliklerimi giyindim. Salona tekrar girip sıkıntıyla masanın başına oturdum.
Saçlarımı beni rahatsız etmeyecek bir şekilde bağlayıp dosyaları düzenlemeye başladım. Her dosyanın içinde farklı farklı klasörler vardı.

'W' adlı son dosyayıda yerleştirip derin bir nefes bırakıp geri yaslandım. Dosyaları düzenledikten sonra kenardaki telefonuma ilişti gözüm. Kimbilir saat kaç olmuştu? Ekran kilidini açıp baktığımda saatten önce, gelen mesaj çekti dikkatimi.

Gönderen;05** *** ** **
"Yarın dosyayı şirkete değil, benim evime getireceksin Çirkin"

♣️♣️♣️

Merhaba arkadaşlar vote ve yorum alamadığım için üzgünüm 😔 biraz desteğe ihtiyacım var...

       İyi okumalar :)

AYAKLI BELA #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin