Multi: Kayra DİNÇER.
İyi okumalar...Ellerimi nereye koyacağımı bilemeyerek, hafifçe titredim. Tanrım reva mıydı bu bana?
"Iı şey... Teşekkürler Kayra bey, o zaman ben gideyim. Zaten yeterince meşgul etmiş bulunuyorum sizi." Deyip bir iki adım geriledim ve heyecandan çıkardığım gözlüklerimi tekrardan yerine taktım.
"Bey yok, Kayra." Dedi en uyuz seslerinden birini takınarak. Sanki anlamamıştı utandığımı. Şekilden şekle girmişti yüzüm be!
"Tamam git ama evine değil, şirkete uğra benim yarım bıraktığım bir kaç iş var hallet. Yarın büyük ihtimalle izinli olursun." Dediğinde yüzüne baktım."Benim neden bundan haberim yok?" Diye sordum. Ellerini eşorfmanının cebine sokup, etrafa kısa bir bakış attı ve tekrardan bana döndü.
"En gözde sekreterim yarın bana yardımcı olacak." Deyince hemen atıldım.
"Neden?"
"Ben öyle istiyorum çirkin, bir sorun mu var?" Deyince çeneme lanet edip mırıltı gibi çıkan sesimle gözlerine bakarak konuştum.
"Yok... Ben şirkete gideyim o halde." Deyip arkamı döndüm.
İncinmiş miydim? Evet. Peki neden? Bilmiyorum. Belki de yeni işimde daha bir haftamı bile doldurmadığımdan patronumun benden sıkıldığını düşünüyorumdur.
İç sesimle kurduğum küçük mahkemeye son verip otobüsteki yerime yerleştim. Allahtan tek seferde şirkete varacaktım. Sevindiğim tek nokta buydu sanırım. O yellozu daha şimdiden sevmemiştim.
Şirkete girip bir an önce işleri halletmeye koyuldum. Masam Kayra'nın odasının içindeydi. Herşeyi bitirip dosyalardan bir kaç tanesini bitirmeden masama bıraktım.
Aynı şeyi mi düşünüyoruz? Ah evet bunları da yarın o yelloz sekreter buradayken bitireceğim. Yalnızken çalışmazlar hem, sıkılmalarından korktuğum için başka hiç bir nedeni yok. Biliyorum çok zekiyim ve çok zekiyiz!
♣️♣️♣️
Selaaam güzel okuyucular düşündümde bu bölüm biraz sınırlı olsun :D ne de olsa diğer bölüm heyecanlı olacak! Sizce yelloz bizim çirkinimizi yıldırır mı? Asla! Düşüncelerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum 😍😘
+20 yorum +10 vote➡️ DİĞER BÖLÜM İÇİN ^•^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYAKLI BELA #Wattys2016
Teen FictionO çirkindi. Sivilceli, kilolu ve gözlüklü bir bela. İşsiz kalan çirkin genç bir kız iş ilanlarına bakarken, gözüne takılan yüksek maaşlı bir iş yerine baş vuruyor. Seçmeler de yakışıklı patronunun sorduğu soruya zekice cevap verip, sek...