13

9K 314 16
                                    


Medya:Kayra'nın yurt dışından sosyal hesabına attığı resim :)

Beklenen hafta sonu gelmişti sonunda. Bu arada Kayra beyin sosyal hesaplarına bakıyorum da bir sürü yeni resim atmış.
Ne meraklıymış bu şehirden gitmeye.
Bu arada diyetime başladım. Dikkat etmediğim noktalar oluyor tabi ki. Mesela haftada bir dilim çikolata ne demek? Bunu umursamıyorum bile. Canan ablacım bitter çikolatanın zayıflattığını söyledi. Sırf bu yüzden haftada 5 tane yiyorum. Mantıklıyım bence. Evet evet öyleyim.
Diz kapaklarımın biraz aşağısına gelen kahverengi kadife elbisemi giyindim.

Gözlüklerimi takıp, evden çıktım. Otobüse binip kulaklığımı taktım. Boş yer kalmamış ki, sabahın köründe. Yirmi beş dakika kadar süre içinde polikliniğin önünde indim.
Heyecanlıydım. Bacaklarımın titremesini yok sayarak, içeri girdim.
Erkek bir hemşire beni bir doktorun odasına götürdü.
"Açın lütfen ağzınızı." Hemşirenin dediğini yapıp ağzımı açtım. Metal aletleri ağzıma sokmadığı için seviniyordum değil mi? Bir sürü alet denediler resmen dişlerimde!
Başından beri hemşire sandığım doktor, gözlüğündeki ışığı açıp son kez dişlerimi inceledi.
"Bir kaç hafta ağrı yapabilir ama bu tel çok kuvvetli olduğu için bir ay içinde dişleriniz düzelebilir."
Bir ay mı? Bir ay mı? Çektiğim acılara değer bu kısacık süre be!
Dişlerimdeki ağrıyı yok sayıp, ayağı kalktım.
Kredi kartından çıkış kapısından ücretimi ödeyip, cildiyeye yürüdüm. Sivilcelerimden de kurtulmalıyım değil mi? Cildiyeden maske, krem ve cilde uygun kozmetik ürünleri aldım. Yemek basmaya giderken ihtiyacım olacaktı değil mi?
Hemen eve geçip, en sevdiğim mavi benekli pijamalarımı üzerime geçirdim.
Bitter çikolatamdan bir ısırık alır almaz bağırarak yerimden zıpladım.
"Ah! Çok acıdı be!" Çikolatayı hırsla çöpe attım. Nasıl bir diş teli bu? Çikolatamı çöpe attırdı bana!
Suratımı asıp, banyoya yürüdüm. Sanki dişlerimi zorla geriye ittiriyorlardı.
Aldığım maskeyi sürüp, yedi dakika kadar bekledim. Maskeyi temizler temizlemez, sivilce kremini anlıma bolca sürdüm.
Saçlarımı tarayıp, fırçamı kendime mikrofon yaptım.
"Az kaldı Kayracığım,
Güzel bir sekreter olup karşına çıkacağım."
Bestelediğim yeni şarkıyla beraber kendimi yatağa attım. Açtım ama bu teller iştah bırakmıyordu ki. Gözlerimi yumup yemeği hayal ettim.
Şimdi yelloz oturmuş Kayra'nın karşısına konuşuyor ağzını yayarak. Kayra'da dikkatle dinliyor sarı paçozu. Zayıflamışım tabi bende. Güzelim, hazırşanmışım tam takır. Yanlarına gidip öksürüyorum. Bana dönüyorlar. Atlıyorum çakma yellozun saçla...

Gördünüz mü Demetin yaptığını? En önemli yerde uyudu! Yellozu yolamadı! Ama yakındır dostlar. Bekleyelim.
Söz verdiğim üzere bugün yayımladım.

Hadi basın bakalım yıldıza... Tamamdır! Bide şey yorum yapında hevesleneyim. 😍😘😍

AYAKLI BELA #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin