Nuėjau į apatinio trikotažo parduotuvę. Nemėgau ten lankytis ir jaučiausi nejaukiai, bet norėjau maloniai nustebinti Gideoną. Nežinodama ko noriu vaikščiojau po parduotuvę dairydamasi, kai priėjo pardavėja.
- Laba diena, gal galėčiau kažkuo padėti - maloniai pasiteiravo ji.
- Na.. jaučiausi nedrąsiai. Noriu nustębinti vaikiną..
Ji linktelėjo ir nuvedė mane prie seksualaus trikotažo. Dar labiau susigėdau. Ji padėjo man išsirinkti kūno spalvos nėriniuotą liemenėlę ir derančius apatinius, siūlė prisegamas kojines, bet nenorėjau atrodyti perdaug kekšiškai. Turėjau dar valandą. Nuėjau pasidaryti vakarinio makiažo ir šukuosenos, nes pati mokėjau pasidažyti tik kasdieniškai. Visažistei pasakiau nežinanti ko noriu, bet pasakiau kiek žinau apie vakarėlį ir kokio jis pobūdžio ir leidau jai daryti ką moka geriausiai. Jai baigus vargiai save atpažinau. Į mane iš veidrodžio žiūrėjo mėlynakė gražuolė nepriekaištingu švelniu vakariniu makiažu sugarbanotais ir į viršų sukeltais plaukais. Viską nusipirkusi ir padariusi nuėjau persirengti, likus penkiom minutėm iki vairuotojo atvažiavimo. Persirengiau naujai nusipirktus apatinius. Atsargiai stengdamasi nesugadinti šukuosenos ir makiažo apsivilkau suknelę, kuri atrodė lyg pasiūta man. Užsidėjau vėrinį ir auskarus ir užsimoviau aukštakulnius su kuriais jau jaučiausi tvirtai. Išėjau iš prekybos centro ir pamačiau manęs laukiančią mašiną. Tai buvo juodas prabangus limuzinas. Vairuotojas laukė ir man priėjus atidarė dureles.
- Gerai atrodot panele - maloniai tarė jis.
- Ačiū - šyptelėjau ir įlipau.
Gideonas jau sėdėjo viduje. Maniau susitiksim tik vakarėlyje, bet apsidžiaugiau, kad jis čia. Jis kaip visada atrodė nepriekaištingai. Juodas kostiumas priderintu kaklaraiščiu ir baltais marškiniais. Juodi lakuoti batai. Atgal sušukuoti plaukai. Norėjau sugadinti jo šukuoseną, sukišdama rankas į jo plaukus, bet susivaldžiau. Gideonas atrodė netekęs žado. Nedrąsiai šyptelėjau :
- Pasakysi kąnors?
- Valdausi neišrengęs tavęs iš šitos tobulos suknelės. Atrodai nepakartojamai angele.
- Ačiū? - nusijuokiu ir pasilenkiu jo pabučiuoti, bet prisimenu padažytas lūpas, todėl tik atremiu galvą jam ant peties, bet jis tai pastebi.
- Nesakyk, kad negalėsiu visą vakarą tavęs bučiuot.
- Na, jeigu nori blizgėt, tada prašom. - išrėžiau ir abu nusijuokėm.
Limuzinas sustojo. Girdėjau sumaištį ir garsą primenantį fotoaparatų blykstes.
-Pasiruošusi? - Tarė Gideonas ir man linktelėjus paėmė mano ranką ir atsidarius durelėm išlipom. Mus pasitiko šūksniai ir blykstės. Nuo mašinos žengėm ištiestu raudonu kilimu. Norėjau pasislėpti už Gideono, nes nemėgau dėmesio, o tokio dar gyvenime nebuvau patyrus, bet jis stipriau spustelėjo mano ranką ir įžengėm į vidų palikę paparacus už durų.
YOU ARE READING
Turėjo būti ne taip
Romance17 metų merginos Kleirės gyvenančios New York'e gyvenimas kaip eilinio paauglio. Sunkiai sekasi su mokslais, nelabai pritampa mokykloje, neranda sau vietos gyvenime. Tačiau vieną dieną autobusų stotelėje ji sutinka vieno turtingiausių šalies vyrų sū...