27 dalis

506 23 1
                                    

Dar ilgai stovėjom apsikabinę. Atsitraukusi pažvelgiau į jį. Jis pasilenkė link manęs, bet sustojo, tarsi prašydamas leidimo. Suėmusi jo plaukus pasistiebusi pati jį pabučiavau. Vėl jaučiausi laiminga būdama jo glėbyje. 

- Kleirė laižosi su bernu! Pamačiau prie durų stovintį ir iš mūsų besišaipantį mano brolį. Jau norėjau ant jo rėkti, bet Gideonas mane sustabdė ir netramdydamas juoko priėjo prie mano brolio. 

- Labas, man tikrai patinka tavo sesė, tikiuosi sutarsim drauguži - tarė patrindamas kumštį jam į plaukus. 

- Brangiai kainuoju už tylą - verslininko tonu tarė jis.

- Gideonas nusijuokė - mes nieko neslepiam, tiesa Kleire? - pažvelgė į mane. Susigėdau, bet linktelėjau. O Gideonas išsitraukė piniginę ir ištiesė mano broliui šimto dolerių kupiūrą. 

- Nenoriu tavęs papirkti, kad tylėtum. Bet imk draugystės proga. Beje, namuose turiu kompiuterinių žaidimų kambarį, galėsiu kada parodyt. - draugiškai tarė Gideonas.

- Wow, teištarė. 

- Beje, koks tavo vardas? 

-  Aleksas.

- Gražus vardas, Aleksai. 

- Ar tu myliesi su mano sese? - pašaipiai paklausė Aleksas. Aš sutrikau ir išraudusi jau norėjau sustabdyti šitą pokalbį, bet Gideonas nepasimetęs atsakė :

- Ne, kolkas, bet tikiuosi tai greitai pasikeis. - tyliau, kad negirdėčiau linksmai tarė jis ir mirktelėjo akį. 

- Saugosiu tavo paslaptį už dar šimtą dolerių. 

- O tu mažas aferistas, nusijuokė Gideonas ištraukdamas dar vieną šimtinę. O dabar eik ir uždaryk duris - šelmiškai tarė. 

Aleksas pavaizdavo kaip vemia, bet išėjo uždaręs duris. 

-Kur baigėm? - vėl prie manęs atsidūrė Gideonas.

- Manau tu jam patikai. Jam patinka visi kurie jam moka - nusijuokiau. 

- Neblogas vaikas, tikiuosi užaugęs nebus kaip aš. 

- Nebus, nes neturės tiek pinigų kiek tu, bet jei šitas mokestis už paslaptis taps įpročiu viskas gali pasikeisti - vaidindama supykusią tariau. 

Gideonas ėmė nuoširdžiai juoktis ir girdėdama tą garsą nesusilaikiusi pati ėmiau kvatoti. Prisėdau ant lovos jis padarė tą patį. Padėjau galvą jam ant peties. 

- Sakyk.. - nutęsiau. Kaip patekai į namus?

Jis atrodė prigautas nusikaltimo vietoj. 

- Velnias, visai pamiršau. Turėjau rasti būdą su tavim pasikalbėti.. Nepyk dėl to ką padariau. 

-  Ką padarei? - paklausiau surimtėjusi. 

Turėjo būti ne taipМесто, где живут истории. Откройте их для себя