12-yolculuğa hazırlık ve dev tavuk

2.8K 297 7
                                    

Yn:bu bölümü 1k görüntülenme veren siz okurlarıma adıyorum inşallah 10k görüntülemeyi de görürüz ve lütfen bol bol yorum yapın siz yorum yapınca ben gaza geliyorum

Matsu des. En son bir kaç kibirli p*ç öldürmüştük ve bu yüzden sistem bana laf sokmuştu...
Neyse şimdi bunlar önemli değil vakit ilerdi undeadleri şu salakların kökünü kazıması için gönderdim ve ben prenses ve şövalyeleri ile toplantıya başladım tüm şövalyeler benim sayemde undead dilini öğrendi acaba bu kadar kişiye yetenek öğrettiyim için ...

[Yetenek kazanıldı:çırak alımı
Etki: çırak belirlediğiniz kişilere yeteneklerinizi öğretebilirsiniz]
[Usta çırak sitemi açıldı]

Bu sitem kesin beni gözlüyor ama neyse
"Şimdi şövalye lideri ve Sena-hime sizi buraya çağırmamın sebebi kralığnız ile bir kaç ilişki kurmak istemem"
O değilde krallığın ismini bilmiyom napıcaz lan
"Matsu-sama Noseb gibi orta çaplı bir krallıkla ne çeşit ilişkiler kurmak istiyorsunuz ve neden söylermisniz"
Yüzü biraz gergindi oysa ben rahatladım demek adı Noseb peki
"Nedeni basit çünkü siz şanslısınız ilk karşılaştığım kraliyet üyesi Sena-hime ayrıca bu iş ilgimi çekti kurmak istediğim ilişkilere gelince basit ticari ve savaş dostluğu ile ilgili ilişkiler kurmak istiyorum sizin için uygun mu ?"
"Bu konu çok büyük Matsu-sama bunun için babam ile görüşmeniz daha iyi olur"
"Pekala ozaman onunla bizzat görüşmek için dönüşte size eşlik ediceğim lakin bazı işlerim var bu yüzden iki gün beklemenizi rica edicem"
"Dert değil aslında bizim için beklemeniz daha iyi buraya bir iş için gelmiştik yolculuk hazırlıklarıyla beraber en az iki gün sürer"
Güzel bir tesadüf şimdi onları şehre bırakması için bir at arabası hatırlattım elbette bunu iskelet atlar çekiyordu ve Lilith ile birlikte şehre uçtum. Şehir sınırları içinde hemen yakışıklı maceracı halime dönüştüm ve Lilith ile birlikte loncaya girdik.
"Yo geri döndüm millet"
Kapıyı açıp içeri girerken bunu söyledim ama buda ne herkes neden bukadar suskun tam bu anda
"Saygısız sen kim oluyorsun da ben yeni doğmuş melek Boreas-sama önünde böyle konuşmaya cesaret ediyorsun"
Dedi şişko ve takma tüylü ve kemikler takmış bir amca cidden mi benimle dalga mı geçiyorsun en azından bana biraz benzemeye çalışabilirdin
"Melek mi sen mi güldürme beni dev bir tavuktan başka bir şey değilsin"
"Sen!!! Ölmek istiyorsun bana bir meleğe karşı çıkmak haaaa"
Arkadan bir maceracı yaklaştı ve
"Matsu sen güçlüsün hepimiz biliyoruz ama bir meleğe bulaşmak senin için bileiyi bir fikir değil"
"Bu tavuğu bir melek sanan sizden akıl almayacağım galiba"
"Se-"
"Kapa çeneni tavuk"
Dedim ve arkasına geçip onu iterek yere düşürdüm üstüne basarak şöyle dedim
"Yerini bil T-A-V-U-K"
"B-Benim kim olduğumu biliyormusun eğer bana saygı duymazsan seni ve aileni yok ederim"
"Nasıl bu takma kanatlarınla mı ?"
*Caarrrt*
"Aaaaaahhhhhhh"
Ve kanatları baya bir kıl ve az miktarda deri ile söktüm ayrıca "gözdağı" ile basılmasını sağladım
"Çöpü ben atarım Lilith görevi teslim et lütfen"
"Evet efendim"
Tavuğu aldım ve loncadan dışarı çıktım bir ara sokağa girdim ve bunu bir ziyafet çekmeleri için "Gölge adamlara" bıraktım bunlar aslında normal birer hayeletti sadece gölgelerde haraket etmek ve gölgeleri kontrol etmek konusunda uzmanlaşmışlardı.
Loncadan çıkan Lilithi gördüğümde kaldığımız hana gittik artık akşam oldu iyi bir uyku hepimize iyi gelecektir

İlk arc: başka bir dünyaya çağrıldım bitti

İkinci arc: Noseb soyluları bir hafta sonra başlıyacak

Undead CrownHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin