Lacertilia ve Luna arenada karşılaşması gerçekten büyük bir olay oldu tüm YNO akademisi arenada toplandı hatta oturacak yer kalmadığı için bir kaç kişi büyük paralar verip oturan kişilerden yerlerini satın almak istedi ama böyle bir olay için hangi geri zekalı yerini satabilirdi ki. Ah durun şuradaki geri zekalı az önce yerini sattı.
.....................
Dövüş dövüş bile denemeyecek kadar kısa sürdü ve bitiminde arenanın zemini kanla kaplıydı elbetteki bu kan Liaya ait değildi. Parası olup yer alamamış zenginler ve yerini satmış geri zekalı arenadan çıkarıldıktan sonra dövüş başladı. Luna hemen etrafını koruyucu bir enerji bariyeri ile kapladı ve altında üç tane büyü halkası belirdi arkasında ise devasa bir anka görüntüsü belirdi. Anka git gide daha gerçekçi bir hal aldı ve en sonunda tamamen gerçek bir hale geldi. Bu sırada Lia ise pek birşey yapmadı bir yüzük taktı ve garip renkli bir sıvıyı yüzüne sürdü. İşte o sıvı ve yüzük kazanmasının arkasındaki sırdı yüzük insanların ilgisini çekmek ve takan kişiyi daha güzel göstermek için yapılan [Bak Bana] yüzüğüydü o garip sıvı ise yüze sürülünce etki eden en pahalsı ve kalitelisinden güzellik iksiriydi bu iksirin etkiside kullanan kişiyi bir saat boyunca olduğundan yirmi kat daha güzel göstermekti ikiside Fortipi'nin dolabından ödünç alınmıştı. Lia bu iki maddeyi kullanınca zaten çok güzel olan güzelliği farklı bir seviyeye çıktı arenada ona bakan kız ,erkek, kedi, köpek ,kuş hatta taze pişmiş kelak satan golem bile kalbinden vurulmuşa döndü tabiki Luna ve çağırdığı anka da istisna değildi. Bütün bunlar ilk saniye oldu ikinci saniye ise ona bakan kişilerin hepsinde beyinleri bu güzellik seviyesini algılamanın oluştuğu baskı yüzünden kan basıncı arttı artan basınç nedeniyle de kan bir çıkış aradı ve en iyi çıkışı buldu bunun sonucunda arenadaki herkes hemen hemen aynı anda burun kanaması geçirdi. Uzaktakiler daha az etkilendikleri için daha az kan kaybettiler bu yüzden zar zor da olsa bilinçlerini korumayı başardılar ama yakın olanlar kanama yüzünden bilinçlerini kaybettiler. Lunaya gelince oda Lia gibi melek soyuna sahip olan birisi olduğu için dayanıklıydı ve şuanda eliyle kanayan burnunu tutuyor ve başka yöne bakmaya çalışıyordu. Anka çoktan arenanın kanlı zemininde kendinden geçmiş bir şekilde yatıyordu.
"Hey artık pes et bence bacakların tiriyor"
Dedi Lia ama Luna ona bakmadan bir büyü halkası daha yapmaya devam etti. Lia onun yanına zıplayıp Luna'nın odağını kaybettiği için zaten zayıflamış olan kalkanını kırarak onu yere düşürdü dizleri ile omuzlarını sabitledi ayrıca kollarını tutup onu iyice yere bastırdı. Lia ve Luna her ne kadar yüzleri birbirine dokunacak kadar yakında olsa Luna Liaya bakmıyordu kanlı zeminde kafasını yan çevirmiş ve kahverengi gözlerini kapamıştı
※Bu arada korkmayın Lacertilia veya Lunayı lez yapmayacağım
"Pekala çok pis bir şekilde kazandım ama sen bana kim olduğumu bildiğin halde meydan okuyan ilk kişisisin ve ben savaşlarda kendimi tutma konusunda pek iyi sayılmam bu yüzden seni yaralamamak için böyle yaptım"
Lia bunu söylediğinde bir cevap beklemişti ama Luna çoktan bayılmıştı.Lia üstünden kalktı ve omuzlarından tutarak Lunayı sarsamaya başladı
"Hey en karizmatik anında bayılmasana. Sıhıyeler nerde ?"
Bu sırada kafasını kaldırdı ve etrafına bakınca oradan oraya koşuşturan sağlık görevlilerini ve baygın seyircileri gördüğü zaman ne yaptığını fark etti.
................................
'Her zamanki gibi pervasızsın sanki ettirdiğim o küçük bebek hiç büyümemiş gibi'
Küzim Lia akademiye girdiğinden beri gizlice onu takip ediyordu. Matsuyu hala sevmesede onunla olan mevzu savaşta olduğu için yavaş yavaş kabullendi ama Lacertilia konusunda onu kendi kızı gibi seviyordu nede olsa vücudu büyüyene kadar slime formumda da olsa onu emzirmişti ayrıca Lia Undead sarayında büyürken onunla oynayanda oydu Liaya karşı bir annelik içgüdüsü geliştirmişti. Matsu tam olarak bir salak değildi biricik kızını güçlü bir koruma olmadan tamamen kendi gücü üzerine kurulu biryere göndermezdi. Birisi kızını esir alıp ona karşı kullanmaya çalışacak kadar salak olabilirdi veya edindiği düşmanlardan birisi akademiye saldırabilirdi önceden önlem almak pişman olup ağlamaktan iyiydi.
...........................
Yazar: Şşşt lan Matsu
Matsu:Efendim
Yazar: Uzun zamandır yoktuk pek çok şey olmuş
Matsu: Ne gibi ?
Yazar: Senin fangirlin olmuş
Matsu: N-neyim olmuş neyim ?
Yazar: Üstelik Noveelz de yeni düzenleyici oldu
Matsu: Peki bundan banane
Yazar : Kısaca haremine veda et ileride bu kızı seriye ekleyeceğim onunla evleneceksin
Matsu: Olamaz
Yazar: Olur olur
Matsu: ama haremim
Yazar: Yok sana harem falan
Matsu: Ama ama
Yazar: Mataramayı sana hallendiririm sap herif sus harem yok sana
Matsu: ühühühühühühühühüğüpğüYn: Yeni düzenleyicimiz Esmeray Matsuya bakma sen sap o Noveelz adlı ailemize hoşgeldin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Undead Crown
FantasyHayattan sıkılmış ve umudu kalmamış elli tane insan aynı anda dünyadan göçmeyi ister ve canı sıkılmış bir tanrı onların bu isteğini duyar "hepinize rastgele özel yetenekler bahışedildi şimdi siz işe yaramazlar bu yeni dünyada yaşayın ve beni eğlendi...