38-Matsu'nun Yolu(2)

1.4K 150 54
                                    

Matsu eline Kelak alıp filmin yani anıların başlamasını beklerken 'bu kuru kuru gitmez' diyerek birde mavi vişneli soda aldı ve filmi yani anıları izlemeye başladı tabiki sadece önemli kısımlarını.

Çocuk doğdu ve iki yaşına kadar annesi ve babası ile büyüdü annesi soluk tenli cılız bir kadındı saçları siyah gözleri ise kahverengiydi babası ise sarışın dı oda annesi gibi soluk tenliydi ama gözleri aynı çocuğun gözleri gibiydi tek fark daha şefkatli ve mutlu bakıyordu ama bu gözlerde gizli bir kanasusamışlık vardı. İki yaşından sonra bir kız kardeşi oldu ama kız babalarına daha çok beziyordu ve babası onları terk etti. Çocuk kız kardeşi ve anneleri dokumacılık ve tüccarlık ile geçiriyorlardı uzun bir süre böyle mutlu mesut yaşadılar. Babalarının gitmesinden sonra anneleri hastalanmaya başladı ilk başlarda çok fark ettirmese de on yıl kadar sonra artık anneleri ölüm döşeğine geldi ve çocuk 13 yaşındayken öldü. Annelerinin cesedinden ayrılmayan çocuklar bir ay hafta boyunca onun yanında kaldılar bir haftanın sonunda anneleri mucizevi bir şekilde kalktı ve çocuklara baktı daha sonra onlara saldırdı anneleri bir Ghoul(gulyabani, ceset yiyen ve kan içen kötü ruhlar tarafından ele geçirilmiş insan cesedi ,bir undead) dönüşmüştü direk çocuklarına saldırmaya çalışan anne hayır Ghoul ilk saldırısında ıskaladı ve duvara çarptı bundan korkan çocuklar farklı tepkiler verdi küçük kız annesine seslenmeye çalışsa da annesi sesini duymuyormuş gibiydi. Çocuk ise hemen kız kardeşinin kolundan tutup dışarı çıkarttı ve muhafızların yanına koşmaya başladı. Ghoul onları takip ederken çocuklar son hızda koşuyordu buna rağmen aradaki mesafe git gide kısalıyordu. Tam onları yakalayacağı sırada Ghoulun kafası düz bir kesik ile koptu ve yerde yuvarlanmaya başladı. Küçük kız annesinin yerde yuvarlanan kafasını görünce ağlama krizine girdi öyle şiddetli ağlıyordu ki ayakta bile duramadı ve yere çöküp kıvrılarak ağlamaya devam etti. Çocuk ise kafa koptuğunda ortaya çıkan kana bulandı kan soğuktu ve bunun sonucu çocuk kusmaya başladı çok şiddetli bir biçimde kustukdan sonra ilk olarak onları kurtaran kişiye baktı üst düzey bir Siloya paladiniydi bu köyde olmaması gereken birisi ama onun neden orada olduğunu sorgulayamacak  kadar kafası karışmıştı. Çocuk eskiden annesi olan şeye baktı kafası olması gereken yerde temiz bir kesik vardı ve oluk oluk kan akıyordu kafanın kesildiği yerde birb kan gölü oluşmuştu. Çocuk oluşan kan golünün yanına gitti bunu neden yaptığını kendisi bile bilmiyordu ama yaptı şuan kontrolü içgüdüleri almıştı ne yaptığını tam hatırlamadığı belliydi çünkü burada görüntü bulanıklaşıyor du. Matsu görüntü bulanışıklaşmaya başlayınca bir of çekti daha sonra çocuğun anılarından çıktı ve eline aliminyum folyo gibi bir maddeden yapılmış huni ve tel alıp çocuğun başına taktı ve geri anılarına girdi görüntü hala bulanık olsada biraz düzelmişti ama Matsu bununla yetinemezdi birkere daha çocuğun anılarından çıktı ve bu sefer çocuğun başına bir iki kere vurdu anıların içine girince baktı görüntü biraz düzeliyor çıkıp çıkıp çocuğun kafasına vurdu çocuk ise Matsu hala anıları ile oynadığı için bilinçsizdi Matsu en sonunda görüntüyü düzeltince içeri girip anıları izlemeye devam etmedi çünkü Kelak'ı bitmiş ve mavi vişneli sodası yarı yarıya azalmıştı Matsu gidip bunları yenilemesi gerekiyordu bu yüzden çocuğun zihninde yarattığı sinema salonun arkasına birde o kazıkçı açık büfelerden birini yaptı ayrıca birde uzun bir kuyruk yaptı çünkü bu ikisi olmadan sinemada şikayet edecek çok az şey kalıyordu Matsu sıraya geçip bitmesini beklemeye başladı.

Yn: Matsu sıranın başına geçsin yeni bölüm gelicek

Artı ne kadar çok yorum yaparsanız yakışıklı yazarınız daha çok gaza gelir ve daha çok bölüm atar

Undead CrownHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin