Matsu, hala bilinçsiz olan Moki'yi uyandırmak için her şeyi yapan undeadlerin başarısız olacağını anladığı zaman, olaya kendisi el attı. İlk olarak iki kolunu sıvadı,ellerine "puh puh" diye tükürüp Mokiye iki tokat attı, Moki, bir an ayılır gibi oldu ama sonra tekrar bayıldı. Undeadler tekrar ayıltma işlemlerine başladıklarında ilk küflü suda hemen uyandı. Matsu, Moki'yi bir kedi yavrusunu ensesinden tutmuş gibi tutarak konuştu.
"Evet Moki'cik hadi senle ben ve bir testi küflü su ile birlikte yolculuğa çıkalım ama ne yazık ki Soultoon Enki ile olan dövüşünde kemikleri köreldiği için, bizle gelemiyor kahrolasının eti elmestan bile sertti"
Moki, daha cevap bile veremeden uçmaya başladılar. Bir süre uçtuktan sonra ise oldukça garip birşey oldu. Bir süt fırtınasına yakalandılar!
......................
Matsu ve Moki, süt fırtınasına yakalanmadan önce,uçarken Ekalis dışındaki manyaktan başka birinin onları izlediğinden habersizlerdi.
"O küçük şıllığın yanında ben Matsu ile uçmalıydım"
Dedi.Kadın gümüş işlemeli altın kadehinden süt yudumlarken. Bu kadın gerçekten oldukça güzel ama minyon tipliydi. Boyu bir buçuk metreden biraz uzun(1.65) ,saçları açık kumral, gözleri kahverengi ve dudakları gül yaprakları gibiydi. Bu kadın bir aşk tanrıçasıydı ve Matsuya aşık olduğu için kadim adını terk edip adını Esmerayin yapmıştı. Ona ilk görüşte aşık olmuştu. Matsuyu ilk gördüğü zaman savaş alanıydı ve kuzimle dövüşüyordu. Slime vücudunda yenilmez olması gereken birini tek vuruşta haklamış, daha sonrada katliam yapmaya başlamıştı. Onu savaşırken görmek Esmerayin'de bu duyguların filizlemesene sebebiyet vermişti. Zaten aşk ve savaş birbirini sürekli çeken, iç içe olan şeyler değil miydi? Sadece mitolojiye baksak bile Truva savaşı bir yasak aşk sonucu başlamıştı. Ares ve Afrodit yani aşk ve savaş tanrısı Hephaistos'un arkasından ilişkide bulunmuştu, gerçi iki hikayede kötü sonla bitti. Birinde truva yıkıldı, diğerinde ise o ikisi diğer tanrıların önünde rezil oldular ama olsun aşk yinede aşktır.
"Acaba ona bir hediye versem sever mi ?"
Dedi. Esmarayin ve Matsu İle Moki'nin yakalandığı süt yağmuruna sebep oldu.
...........................
Matsu ve Moki süt yağmuruna yakalandıktan sonra, kanatları çok ağırlaştığı için düşmeye başladılar çünkü bu süt normal bir süt değildi bu süt Amaltheia*'nın soyundan gelen bir keçinin sütüydü. Kısaca normal sütten bin kat daha yoğun ve besleyiciydi ama hala normal süt kıvamındaydı
※YN: Amaltheia Zeus'u emziren keçinin adı
Neyse ki Matsu'nun kırk yılda bir çalışan aklı çalıştı ve uçma büyüsü kullanmayı akıl edebildi. Astev'in mekanına doğru uçmaya devam ettiler, yolda giderken Matsu Mokiye süt toplatmayı ihmal etmedi çünkü uçarken bir miktar süt ağzına girmişti ve tadı tam kelağın yanında içmelikti. Neden mi kelak? Çünkü Matsu olmak Kelak gerektirir...
Evet bayanlar üzüldüğünüzü biliyorum ama erken kalkan yol alır demişler ve Esmeray erken kalktı yani Matsuyu o alıcak diğer harem üyelerine gelince... buluruz ya ona birşeyler en kötü Matarama veya Liaya veririm onları olur biter
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Undead Crown
FantasíaHayattan sıkılmış ve umudu kalmamış elli tane insan aynı anda dünyadan göçmeyi ister ve canı sıkılmış bir tanrı onların bu isteğini duyar "hepinize rastgele özel yetenekler bahışedildi şimdi siz işe yaramazlar bu yeni dünyada yaşayın ve beni eğlendi...