Κ.Αντρεα {πατέρας Γιώργου}
Κ.Αντρεας<< Αντε ρε Αντιγόνη τι κάνετε τόση ώρα?! 7 πήγε. >> φωνάζω στην γυναίκα μου και την αδελφή μου. Αμάν αυτές οι γυναίκες τόση ώρα να ετοιμαστούν.
Κ.Πετρος<< Εντάξει ρε Αντρέα αστες να χαρούν λίγο που έχουν η μία την αλλην. Εξάλλου μέχρι να έρθουν ο Αντώνης και η γυναίκα του έχουμε μισή ώρα. >> Λέει ο γαμπρός μου.
Κ.Αντρεας << Και για πες τι σόι άνθρωποι είναι?>> Ρωτάω. Να μην ξέρω ποιους θα γνωρίσω?!
Κ.Πετρος<< Πόλοι καλοί άνθρωποι, ευγενικοί, ζεστει με τρόπους. Ο Αντώνης είναι Πολιτικός μηχανικός. Παντεχνικη Μπαλτακης αν έχεις ακουστά ?>>
Κ.Αντρεας<< Αλήθεια ?! Είναι η μεγαλύτερη εταιρία έργων , έχουν αναλάβει τα περισσότερα οικοδομηματα. Και μένουν δίπλα ?>> Μμμ δεν είναι άσχημο να τους γνωρίσω τελικά.
Κ.Πετρος<< Το εξοχικό τους είναι αυτό. Κανονικά μένουν κέντρο. Έχουν δύο παιδιά, τον Μανο που θα αναλάβει κσι την εταιρία και μια κόρη την Ελευθερία που είναι σεφ.>>
Κ.Αντρεας<<Σεφ?! >> λέω απαξιωτικά.
Κ.Πετρος<< Για την ακρίβεια έχει ένα από τα καλύτερα εστιατόρια της Αθήνας. Έχουμε πάει μωρέ... Να δεις πως το λένε?!!>>
Κ.Αντρεας<< Δηλαδή επιχηρηματιας ?!>>πετάγομαι
Κ.Πετρος<< Ναι..>>
Κ.Αντιγονη << Ήρθαμε κι εμείς >> λέει και κατεβαίνουν τις σκάλες.
Κ.Ειρήνη << Πέτρο δεν παίρνεις τον Αντώνη να ξεκινήσει κι αυτός ?!>>
Κ.Πετρος<< Ναι τώρα.. Άντε βγείτε σιγά - σιγά >>* * * * * * * * * * * * * * *
Κ.Πετρος<< Να σας συστήσω...
Αντώνης Μπαλτακης... Αντρεας Ιωάννου. >> μας συστήνει ο Πέτρος.
Κ.Αντωνης<< Χάρηκα! >> λέει και μου δίνει το χέρι του.
Κ.Αντρεας << Παρόμοιος! >> απαντάω.
Κ.Αντωνης << Η σύζυγος μου Ασπασία. >> λέει δείχνοντας μια γλύκια, καλοστεκουμενη 50ρα.
Κ.Αντιγονη << Και αυτή εδώ ποια είναι ??>> ρωτάει η Αντιγόνη και κάθεται στα γόνατα, μπροστά από ένα κοριτσάκι.
Η αλήθεια είναι ότι αυτό το κοριτσάκι έχει κάτι γνώριμο πάνω του...
Κ.Ασπασια<< Αυτή είναι η εγγονη μας η Μαριλια. >> λέει περήφανα.
Κ.Αντιγονη << Είναι μια κούκλα..
Μοιάζει πολύ με τον γιο μου... Τον Γιώργο μου.. Εεε Αντρέα ?!>>
Κ.Αντρεας << Ισχύει... Μοιάζουν πολύ.. >> λέω και από το μυαλό μου περνάει περνάει η φωτογραφία του Γιώργου στο σπίτι...
Μαριλια<< Γειά σας..>> λέει ντροπαλά η μικρή και κρύβεται σχεδόν πίσω από την γιαγιά της.
Κ.Αντιγονη<< Γειά σου κούκλα μου... Εγώ είμαι η γιαγιά Αντιγόνη.>> λέει η γυναίκα μου σηκώνει την μικρή στην αγκαλιά της.
Κ.Αντρεας<< Και εγώ ο παππούς Αντρέας >> λέω χαμογελώντας στην μικρή. Αυτή κατεβαίνει από την γυναίκα μου και έρχεται μπροστά.
Μου τείνει το χέρι της και με κοιτάει.
Εγώ της δίνω τι δικό μου.
Μαριλια<< Χάρηκα κύριε! >> λέει απόλυτα επαγγελματικα και με σοβαρότητα.
Χμ.. Έξυπνο παιδί!
<< Γιαγια να πάω στην παιδική χαρά ?! Θα με βλέπεις! >> γυρίζει στην γιαγιά της και της κάνει τα γλυκά ματάκια. Είναι να πεις όχι σε ένα τέτοιο πλασματακι!?
Κ.Αντωνης<< Εντάξει αγάπη μου αλλά μην απομακρυνθείς>> λέει και της δίνει ένα φιλί στο μάγουλο.
Μπορώ να πω ότι ζηλεύω αυτή την στιγμή.
Μαριλια<< Ναι παππού. >>
Κ.Πετρος<< Μην αγχώνεσαι, έχει κοπέλα το μαγαζί να προσέχει τα παιδιά. >> τους καθησυχάζει.
Κ.Αντρεας<< Μαριλια έλα εδώ.>> λέω με σοβαρό τόνο.
Αυτή με κοιτάει λίγο. Ζυγίζει την κατάσταση να δει αν την θέλω για καλό ή κακό.
Σιγά - Σιγά, επιφιλακτικα με πλησιάζει.
Βάζω το χέρι μου στην τσέπη και βγάζω 10€ και της τα δίνω.
Κ.Αντρεας<< Πάρε και πήγαινε να πάρεις ότι παγωτό θέλεις. >> λέω και της κλείνω το μάτι.
Μαριλια<< Αλήθεια ?! Ευχαριστώ πολύ >> λέει με χαρά και με φιλάει στο μάγουλο.
Ξαφνικά ένιωσα ο ποιο χαρούμενος άνθρωπος του κόσμου.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Για Την Καρδιά Ενος Αγγέλου
RomanceΤέσσερα χρόνια πριν.... O Γιώργος και η Ελευθερία μετά από μια παρεξήγηση, όταν η Ελευθερία πιάνει τον Γιώργο με άλλη, χωρίζουν. Τότε στον Γιώργο δόθηκε η ευκαιρία να εκπληρώσει το όνειρο του, και να σπουδάσει δικηγόρος στο καλύτ...