Μια βδομάδα μετά . . . .
Ελευθερία
Μαριλια << Μαμααα κουδούνι>> φωναζει η μικρή από το σαλόνι.
Ελευθερία<< Άνοιξε μωρο μου>> της λέω όσο εγω μαγειρεύω στην κουζίνα.Πλέον η Μαριλια είναι μια χαρά.
Της έβγαλαν και τα ραματα και σήμερα θα μαζευτούνε όλοι στο σπίτι για να το γιορτάσουμε.Με τον Γιώργο όλα πάνε μια χαρά.
Δεν είμαστε μαζί ακριβώς αλλά σίγουρα ευτυχισμένοι και το μόνο που λείπει είναι να πούμε την αλήθεια στο παιδί μας.Βέβαια δεν είμαστε οι μόνοι μέσα στην ευτυχία. Είναι και το παράνομο ζευγαράκι Μαρίνος - Αντρια που για καλή τους τύχη ο Γιώργος δεν θυμάται τίποτα γιατί αλλιώς θα είχαμε δράματα.
Κελλυ << Πο πο μια νοικοκυρά>> πεταγομαι στον αέρα από την τρομάρα μου.
Ελευθερια << Ρε βλαμενο με κατά τρομαξες >> της λέω.
Πενυ << Μωρέ αλλού ήταν το μυαλό σου αλλααα τέλος πάντων>>
Ελευθερια << Χεσου >> λεω και την φιλαω.
<< Αντε βοηθάτε τώρα να στρωσουμε το τραπέζι >> τους δίνω από ένα πιάτο.Αρχίζουμε να στρωνουμε εμείς ενώ ο Δημήτρης και ο Σπύρος παίζουν με την μικρη.
Ο Γιώργος δεν έχει ερθει ακόμα...Σπύρος << Ελα δώσε στον αγαπημένο σου νονό ένα φιλί τώρα>> λεει στην Μαριλια τραβοντας την στην αγκαλιά του.
Δημήτρης << Για μένα λες τώρα γιατί ο αγαπημένος της νονός είμαι εγω>> και αρχισανε τους τσακωμούς.
Πενυ << Σταματήστε μωρέ. Χειρότεροι και από το μωρό γινεστε>>
Σπύρος << Εσύ γυναίκα σκάσε και άνοιξε την πόρτα που έρχεται το ζευγαράκι της συμφοράς>> λεει με πιγμη και η Πενυ μένει άφωνη με ανοιχτό το στόμα.
Πενυ << Μην έρθω εκεί...>> του λέει και παει στην πόρτα.
Μαριλια << Νονε νομίζω την πάτησες >> του ψιθυριζει.
Το σκατο.
Δημήτρης << Βρε καλός τους>> λεει στον Μαρίνο και την Άντρια μόλις μπαίνουν μέσα.
Αντρια << Γειά σας παιδιά >> λεει σε όλους χωρίς να αφήσει το χέρι του Μαρίνου.
Σπύρος << Ναι τώρα είστε χεράκι χεράκι αλλά μεταααα >>
Μαρινος << Σκάσε ρε βλακα>>
Ελευθερία << Κουδούνι... Ανοιγω εγώ >> Πεταγομαι και τρεχω στην πορτα. Ο Γιώργος θα είναι!
Κελλυ << Αλίμονο...>>
Ελευθερια << Ελα δεν θέλω σχόλια>> λεω και ανοίγω.
Γιωργος<< Γειαα...>>
Ελευθερια << Γειά. >> λεω
Με τραβάει έξω αποτομα και με φιλάει.
CZYTASZ
Για Την Καρδιά Ενος Αγγέλου
RomansΤέσσερα χρόνια πριν.... O Γιώργος και η Ελευθερία μετά από μια παρεξήγηση, όταν η Ελευθερία πιάνει τον Γιώργο με άλλη, χωρίζουν. Τότε στον Γιώργο δόθηκε η ευκαιρία να εκπληρώσει το όνειρο του, και να σπουδάσει δικηγόρος στο καλύτ...