Γιώργος << Κατεβείτε >> λέει μόλις παρκάρει.
Μαριλια << Μαμά τι θα κάνουμε εδώ?!>> ρωτάει και πιάνει από την μία το χέρι μου και από την άλλη το χέρι του Γιώργου.
Ελευθερία << Ήρθαμε για φαγητό>>Το μαγαζί ειναι πολύ φιλόξενο.
Ευρύχωρο, φωτεινό και 5 βήματα από την θάλασσα.
Και έχει ησυχία, αν και έχει κόσμο.Μπαίνουμε μέσα και πάμε σε ένα τραπέζι κοντά στην τζαμαρία που βλέπει στην παιδική χαρά.
Ελληνίδα μάνα πάντα προνωει!Γιώργος << Σας αρέσει εδω ?>>
Ελευθερία << Ωραία είναι! >>
Μαριλια << Έχει και κούνιες!! >> λέει χαρούμενα.
<<Μαμά να πάω?>>
Ελευθερία << Κάτσε βρε μωρό μου να φας πρώτα.. >>
Γιώργος << Ελα αστην... Πήγαινε πριγκίπισσα αλλά μόλις έρθει το φαγητό θα έρθεις να φας!>> της λέει
Μαριλια << Ναι ναι ναι >> πετάγεται πάνω.
Ελευθερία << Κάτσε καλέ... Τι θες να φας?>>
Μαριλια << Πατατουλες! >> λέει και φεύγει τρέχονταα.
Ελευθερία << Μην της κάνεις όλα τα χατίρια!! Έχω τους γονείς μου που την κακομαθενουν, μην έχω κι εσένα σε παρακαλώ! >> τον μαλωνω
Γιώργος << Ποποπο γκρινιάρα>> μου βγάζει την γλώσσα και τότε έρχεται μια σερβιτόρα.
Μας αφήνει δύο καταλόγους και φεύγει χαμογελώντας στον Γιώργο.
Αααα δεν θα τα πάμε καλααα..
Είναι και η θάλασσα δίπλαα....Ούτε δύο λεπτά μετά γυρίζει για την παραγγελία.
Σερβιτόρα<< Είστε έτοιμοι?!>> ρώταει... Τον Γιώργο.
Σιγά μωρή λισαρα... Μας γεμίσες σάλια.
Γιώργος << Ναι!>> της λέει και της χαμογελάει πίσω.
Γκρρρ.... Ααααα Γιωργάκη!!
Ελευθερία << Εεμ... Εγώ δεν έχω βρει ακόμα>> λέω με ύφος Bitche.
Οχιιι καριολακι! Να βρεις δικό σου άντρα.. Αυτός είναι πιεσμένος!!
Γιώργος << Ελα αφού κοτόπουλο θα πάρεις! Πάντα αυτό διαλέγεις>> πόσο μου την δίνει που έχει δίκιο!!!
<< Λοιπόν 3ης μερίδες κοτόπουλο με πατάτες. Μια χωριάτικη σαλάτα, μια κανάτα κόκκινο κρασί και μια πορτοκαλάδα.... >>
Ελευθ/Γιώργ<< Και φέτα! >> λέμε ταυτόχρονα και κοιταζομαστε.
Σερβιτόρα<< Εντάξει... Έρχονται αμέσως >> ξενίζει και φεύγει σαν καράβι στην φουρτούνα.
Σιγά αγάπη μου.. Θα μαζεύουμε τις βίδες σου σε λίγο.Η παραγγελία μας δεν άργησε σχεδόν καθόλου.
Τόσο πολύ βιαζόταν η μαντάμ ?!Έρχεται σιναμενη - κουνημένη με τον δίσκο.
Πως δεν τον έριξε κάτω δηλαδή ?!!
Αφήνει τα πιάτα ένα - ένα στο τραπέζι με τελευταίο του Γιώργου όπου και του κλείνει και το μάτι.
YOU ARE READING
Για Την Καρδιά Ενος Αγγέλου
RomanceΤέσσερα χρόνια πριν.... O Γιώργος και η Ελευθερία μετά από μια παρεξήγηση, όταν η Ελευθερία πιάνει τον Γιώργο με άλλη, χωρίζουν. Τότε στον Γιώργο δόθηκε η ευκαιρία να εκπληρώσει το όνειρο του, και να σπουδάσει δικηγόρος στο καλύτ...