Στο πάρτι

4K 365 47
                                    

Βρίσκομαι στο σπίτι του Μαρίνου και ετοιμαζομαστε να πάμε στο εστιατόριο της Ελευθερίας, όπου θα γίνει το πάρτι της μικρής.
Μέχρι τώρα δεν είχα συνηδητοποιησει τι γίνεται, αλλά όσο πλησιάζει η ώρα νιώθω να τρέμω.

Μαρίνος<< Ελα ξυπνά. >> λέει χτυπώντας παλαμάκια μπροστά από το πρόσωπο μου.
Γιωργος << Εε ναι τι?!>>
Μαρίνος<< Πρέπει να φύγουμε ?! Αντε θα μας περιμένουν τα παιδιά απ'εξω να μπούμε όλοι μαζί!>>
Γιωργος << πφφ εντάξει! >> λέω και πάω εγώ στο αυτοκίνητο μου και ο Μαρινος στην μηχανή του.

Ελευθερία

Αχχ... Επιτέλους όλα έτοιμα! Ευτυχώς, γιατί σε λίγο θα αρχίσουν να έρχονται τα παιδάκια.
Είμαι στην κουζίνα του εστιατορίου και ελέγχω αν όλα είναι εντάξει.

Μαριλια<<Μαμά πότε θα έρθουν?>>
Με ρωτάει σουφρονοντας τα χειλακια της. Από εμένα το έχει πάρει αυτό!
Ελευθερία<< Σε λίγο μωρό μου. Μην αγχώνεσαι! >> λέω καθώς την σηκώνω στην αγκαλιά μου και την φιλάω τρυφερά στο μάγουλο.
Μαριλια<< Μαμά! Θα με σκάσεις! Φτάνει! >> λέει και γελάμε
Πενυ<< Βρε κοίτα γέλια.>> λέει πίσω μας ή... Πενυ. Φυσικά!

Μαριλια<<Νονα- Νονά!>> Φωνάζει και πηδαει από την αγκαλιά μου τρέχοντας κατά πάνω της

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


Μαριλια<<Νονα- Νονά!>> Φωνάζει και πηδαει από την αγκαλιά μου τρέχοντας κατά πάνω της.
Πενυ<< Κοριταακι μου. Αγάπη μου. Χρόνια σου πολλά να τα εκατοστήσεις και ότι/όποιον επιθυμείς στην αγκαλιά σου να το βρεις! >> λέει καθώς την πέρνει αγκαλιά.
Ελευθερία<< Μωρή τι του λες του παιδιού ?! Ούτε 10 δεν είναι. >>
Πενυ<< Δεεεν πειράζει! Να μαθαίνει. Δεν το έχεις ακούσει από μικρή στα βάσανα ?!>>
Μαριλια<< Ποια βάσανα μαμά!?>> Με ρωτάει αθώα. Άντε να της εξηγήσεις.

Ελευθερία<< Θα μάθεις μωρό μου όταν μεγαλώσεις... Άντε πήγαινε μέσα τώρα γιατί θέλω να μιλήσω με την νονά.>> Της λέω και η Πένυ με κοιταει περίεργα.
Πενυ << Αχα! Για λέγε τώρα...Τιιι έχεις και είσαι έτσι?>> Με ρωτάει μόλις έφυγε η μικρή.
Ελευθερία<< Συναντήθηκα με τον Γιώργο σήμερα! >> λέω με μια ανάσα.
Πενυ<< Τι εννοείς ? >> ρωτάει και εγώ της εξηγώ το σκηνικό στο εμπορικό σήμερα το πρωί...

Για Την Καρδιά Ενος ΑγγέλουDonde viven las historias. Descúbrelo ahora