Ελευθερία
Γιώργος <<Εε...Ε- Ελευθερία...Αχ..... Μιλάω σοβαρά.... εδω >> λέει με πολύ δυσκολία αν και με κρατάει από την μέση. Εγώ εννοείτε συνεχίζω ακάθεκτη, φιλώντας τον στον λαιμό, με τα χέρια μου να κατηφορίζουν στην άκρη της μπλούζας του. <<Αχ ...Ελευθερία.... στα - σταμάτα!>> λέει και πιάνει τα χέρια μου. Εγώ κρυφό γελάω γιατί πλέον νιώθω τον φιλαράκο του που έχει αρχίζει να ενθουσιάζεται.
Ελευθερία<<Μμμ...Είσαι σίγουρος ότι θέλεις να σταματήσω?!>> λέω προκλητικά, ποιος εγώ που έχω να φερθώ ετσι από την εποχή του Νοε! Κουνιέμαι επικίνδυνα πάνω του και αυτός βγάζει ένα βουγκιτο.
Οοο και να μου αρέσει αυτό το παιχνίδι πρέπει να το σταματήσω. Βλέπω στα μάτια του ότι το θέλει αλλά ταυτόχρονα βλέπω ότι είναι και θυμωμένος.
<< Γιώργο..... εντάξει όντως δεν πήγα στο εστιατόριο..Ας...Ας πούμε ότι σου ετοίμαζα μια έκπληξη αλλά αφού δεν θέλεις..>> Αμέσως αλλάζει έκφραση αλλά εγώ πάω να σηκωθώ από πάνω του.
Γιώργος<< Εεε...που πας ?! Θέλω την έκπληξη μου!>> με κρατάει για να μην μπορώ να κουνηθώ απο την θέση μου.
Ελευθερία<<Μπα?! Τώρα σου πέρασαν τα νευρακια ? >> σταυρώνω τα χέρια μου στο στήθος μου.
Γιώργος << Μμμ...Όχι τέλειος>> με φιλάει πίσω από τον αφτί
<< θα μου περάσουν αν.... αν πας μέσα και σαν καλή νοικοκυρά με βοηθήσεις να στρώσω το κρεβάτι.>> λέει
Ελευθερία<<Θες να σε βοηθήσω να το στρώσεις ή να το ξεστρξεστρωσει?>>
Γιώργος << Και τα δύο! >> με σηκώνει στα χέρια του και πάμε μέσα.• • • • • • • • •
Γιώργος<< Σ' αγαπώ! Και τρελάθηκα απο την αγωνία μου μήπως έπαθες τίποτα... Βέβαια τρελάθηκα πιο πολυ οταν μου είπες ψέματα>> λεει ψευτο πληγωμενος σφίγγοντας με στην αγκαλιά του.
Λοιπόν ωρα να του το πω...
Ελευθερία<< Το ξέρω... συγνώμη απλα... Γιώργο θελω να σου πω κατι... και δεν ξερω πως θα το πάρεις..>> Λεω και τον κοιταω στα μάτια επιφυλακτικα.
Γιώργος<<Πες μου οτι θέλεις..>> με φιλάει πεταχτά.
Ελευθερία << Ωραία... εεεε.... το πρωί πηγα στην Κελλυ και... και..>> ξεκινάω να λεω και τοτε χτυπάει το κινητό του.
Οχι τώρα Γαμώτο!!!Το πιάνω από το κομοδίνο διπλά μου και το σηκώνω.
Ελευθερία<< Παρακαλώ?!>> φωναζω. Ο Γιώργος δίπλα μου εχει τρομάξει.
?!<< Ααα... Hi... Is there Mr. Ioanou?!>> λεει η φωνή στα αγγλικά.
Ελευθερία<< Am... yes he is here. One minute please>> λεω και δίνω το τηλέφωνό στον Γιώργο.
<< Απο εξωτερικό>> Ψιθυρίζω.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Για Την Καρδιά Ενος Αγγέλου
RomantizmΤέσσερα χρόνια πριν.... O Γιώργος και η Ελευθερία μετά από μια παρεξήγηση, όταν η Ελευθερία πιάνει τον Γιώργο με άλλη, χωρίζουν. Τότε στον Γιώργο δόθηκε η ευκαιρία να εκπληρώσει το όνειρο του, και να σπουδάσει δικηγόρος στο καλύτ...