Φτάνω στην πόρτα και ψάχνω στην τσάντα μου τα κλειδιά.Γιώργος <<Μπα είπες να έρθεις?!>> ρωτάει ειρωνικά πίσω μου.
Ξεφυσαω και γυρίζω να τον κοιτάξω.Έχει πιει. Έχει πιει πολύ.
Το πρόσωπο του δείχνει ταλαιπωρημενο και τα μάτια του δηλώνουν λύπη... Θυμό... Ζήλια ?!Ελευθερία << Γιώργο τι θες εδω?!>> ρωτάω απογοητευμενη.
Γιώργος << Που ήσουν ?!>> απαιτεί να μάθει αλλά το μόνο που κερδίζει από εμένα είναι σιωπή.Απότομα με σπρώχνει στην πόρτα και βάζει το χέρια του αριστερά και δεξιά από το κεφάλι μου.
Γιώργος <<Ρώτησα, Που ήσουν ?!>> ξανά ρωτάει αλλά απάντηση δεν παίρνει. Μόνο τον κοιτάω...
Αρχίζει να θυμώνει...
<< Απαντα γαμωτο! >> φωνάζει και χτυπάει το χέρι στην πόρτα, δίπλα από το κεφάλι μου.
Τρανταζομαι από την κίνηση του αυτή και τρομάζω. Πρώτη φορά τον βλέπω έτσι... Ξερωκαταπινω και μαζευομαι.
<< Ήσουν με αυτόν ?!... Λέγε! >> κάνει σαν τρελός.
Από την μικρή απόσταση μας μπορώ να μυρίσω το ουίσκι και την βότκα στην ανάσα του.Γνεφω αρνητικά, αφού δεν εμπιστεύομαι την φωνή μου για να του απαντήσω.
Τότε με φιλάει.
Σκληρά.. Απαιτητικά... Βίαια...
Προσπαθεί να μου επιβληθεί..Εγώ δεν ανταποκρινομαι...
Τον σπρώχνω αλλά δεν τα καταφέρνω...
Προσπαθώ να παλευσω για να ελευθερωθω αλλά μου πιάνει τα χέρια.Συνεχίζει να με φιλάει με τον ίδιο τρόπο και λιώνω...
Τα χέρια μου πάνε αυτόματα στον λαιμό του και τα δικά του στην μέση μου και στον τοίχο δίπλα από το κεφάλι μου.Το φιλί μας γίνεται πιο γλυκό αλλά γεμάτο πάθος.
Σταματάμε για να πάρουμε ανάσα και κοιταζομαστε στα μάτια για λίγο...
Πλησιάζει άλλη μια φορά, δειλά και ξανά ενώνει τα χείλοι μας..Ξαφνικά εικόνες με τον Γιώργο και την Χρύσα έρχονται στο μυαλό μου
Αυτούς τους δύο στο μπάνιο...
Την φιλαγε..
ESTÁS LEYENDO
Για Την Καρδιά Ενος Αγγέλου
RomanceΤέσσερα χρόνια πριν.... O Γιώργος και η Ελευθερία μετά από μια παρεξήγηση, όταν η Ελευθερία πιάνει τον Γιώργο με άλλη, χωρίζουν. Τότε στον Γιώργο δόθηκε η ευκαιρία να εκπληρώσει το όνειρο του, και να σπουδάσει δικηγόρος στο καλύτ...