Άρρωστη....

2.5K 291 313
                                    

Ενας μηνας μετα...

  Ελευθερία

         Ανοίγω τα μάτια μου και αυτόματα το χέρι μου καλύτει το στόμα μου.
Πεταγομαι και πάω τρέχοντας στην τουαλέτα οπου και κανω δυο φορές εμετό.

Καθαρίζω το πρόσωπο μου και γυρίζω πισω στο κρεβάτι.

      Γιώργος<< Ελευθερία?! Τι έγινε?! Είσαι καλά?!>> με βάζει στην αγκαλιά του φιλοντας με στο κεφάλι για να με ηρεμήσει
      Ελευθερία<< Μμμμ.. μάλλον με πειραξαν τα θαλασσινά χθες.>> παραπονιεμαι αδυναμα.
Τι τα θελαμε τα οστρακα χθες?!!
      Γιώργος<< Ελα παει πέρασε...
Λοιπόν κάτσε κοιμίσου και εγω θα παω να κανω πρωινό... θα σηκωθεί και η μικρη σε λίγο>> με βαζει να ξαπλωσω καλύτερα και με σκεπαζει.
Δεν έχω κουράγιο για τίποτα.
      Ελευθερία<< Αν χρειαστείς κάτι φώναξε με>> του λεω.
       Γιώργος<< Τίποτα δεν θα χρειαστώ.>> με φιλάει.
<< Κοιμίσου >>  τον ακουω μεσα στον ύπνο μου.

Γιώργος

     Εχει παει  3:30  και η Ελευθερία ακόμα κοιμάται.
Προσπάθησα κανα δυο φορες να την ξυπνήσω αλλα το μονο που έκανε ηταν να μουρμουριζει και να γυριζει πλευρό.
     
     Μαριλια<< Μπαμπά?! Γιατι κοιμάται τόσες ωρες η μαμα?!>> ξαπλωνει πανω μου.
     Γιώργος<< Γιατί την μαμα την πείραξε το χθεσινό φαγητό, και πονάει η κοιλίτσα της.>> της εξηγώ
     Μαριλια<< Και ποτε θα γίνει καλα μπαμπά?!>>
      Γιώργος<<Σύντομα πριγκιπισσα. Σηκω τωρα να παμε για μπάνιο>> την σηκωνω στην αγκαλιά μου και ανεβαίνω τα σκαλιά.
     Μαριλια<< Οχι μπαμπα τωλα... εχει
γογονες>> παραπονιεται
     Γιώργος<< Ναι αλλα πριγκιπισσα το απόγευμα θα παμε στην νονά και πρεπει να είσαι καθαρη.>>  την αφήνω στο μπανιο και γεμίζω την μπανιέρα με νερο.
<< Για ελα τωρα να μπεις μέσα>>
        Μαριλια<< Καλα... Γυρνα απο' κει>>  μου κουναει το χέρι της.
Ίδια η μανα της ειναι Παναγία μου.
<<Αντε γυρνα!>> με σπρώχνει κιόλας
Ξεφυσαω και της κανω το χατηρι
Βγαζει τα ρουχα της και την βλέπω απο τον καθρέφτη που προσπαθεί να μπει στην μπανιέρα.
Κρυφό γελαω και την βαζω μεσα.
      Γιώργος<< Κλεισε τα ματάκια σου να βάλουμε σαμπουαν>> λεω και το κανει αμέσως.
Γονατιζω μπροστά στην μπανιέρα  και αρχίζω να της σαπουνιζω τα μαλλιά και αυτη γελαει.
      Μαριλια<< Μπαμπά μου...>> σηκώνεται στα γόνατα και με χαιδεύει με τα χεράκια της.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Για Την Καρδιά Ενος ΑγγέλουWhere stories live. Discover now