Elos Pasaulis 16

156 12 0
                                    

Na kaip sakoma: "Kai prarandi, supranti kaip tau tai buvo svarbu", pas mane dabar yra tokia sirtuacija. Na, bet aš nenoriu apie tai galvoti todėl tiesiog prisileidau vonią šiltu vandeniu, nusirengiau ir atsiguliau į vonią.

Nusipraususi, pasidažiau. Raudonas, lūpdažis, blizgantys auksiniai akių šešėliai, riestos blagstienos. Pirmą kartą savo gyvenime galėjau pasigirti, kad esu visai graži. Pasidažiusi, nusprendžiau susigarbanoti plaukus. Iš stalčiaus po kriaukle susiradau garbanojimo žnyples ir pradėjau juos sukti. Kai baigiau, papurškiau plaukų lako, kad visą vakarą nesitaršytų plaukai į visas puses. Tuomet atėjo sunkiausia vieta - susirasti ką apsirengti. Man visada tai buvo pats sunkiausias ryto etapas, o dabar tikriausiai taps ir vakaro. Atsidariusi spintą išsižiojau. Buvo visko! Suknelių, šortų, džinsų, pėdkelnių, tamprių ir taip toliau. Ilgai galvojau ką apsirengti ir suradau baltus, trumpomis rankovėmis marškinėlius ir gėlėtą, juodą sijoną. Marškinius susikišau į sijoną ir atsidariusi kambario duris, ėjau link laiptų. Lipdama laiptais pamačiau sėdintį ir žiūrintį televizorių Džo. Kaip išgirdo, jog kažkas lipa laiptais jis atsisuko ir jo veido išraiškoje galėjau matyti nustebimą. Jis atsistojo ir priėjo link manęs.

-Ela! Atrodai nuostabiai! - šypsodamasis pasakė jis.

-Ačiū! Tu ir! -mirktelėdama pasakiau.

Tuomet išgirdau kaukšint aukštakulnius. Ten buvo Emilė. Pamačiusi mane ji apžiūrėjo nuo kojų iki galvos.

-Vau! Ela, atrodai labai gražiai! - šypsodamasi pasakė. - Tavo stilius man patinka.

-Ačiū!- padėkojau Emilei.

-Na gerai! Eikime prie stalo! - pasišokinėdama pasakė Emilė.

Nuėjusi į virtuvę ant stalo pamačiau daug visokių patiekalų, užkandžių desertų.

-Jūs norit mus numaitinti? - juokdamasis pasakė Džo.

-Aha, - nusijuokė Klarkas.

Kai Džo priėjo prie stalo jis patraukė kėdę leisdamas man atsisėsti.

-Madam, - pasakė man Džo.

Aš mielai nusišypsojau ir atsisėdau. Jis mane pristūmė prie stalo.
Taip pat Klarkas darė Emilei.

-Na, nesikuklinkit. Vaišinkitės kiek telpa! - pasakė Emilė.

Aš nenorėjau daug valgyti nes vistiek greitu metu eisiu miegoti ir nenoriu miegoti su nesuvirškintu maistu savo skrandyje. Kai visi valgė po kelis vištienos kepsnelius, aš vos suvalgiau salotas.

-Ačiū, už maistą. - pavalgiusi pasakiau ir pritraukiau kėdę prie stalo. - Labanakt.

-Labanakt. - pasakė visi trys choru.

-Aš nubėgau į savo kambarį, išsivaliau dantis, susiradau paprastą pilką maikutę ir juodus paprastus, laisvus šortukus. Nuėjau miegoti. Naktį sapnavau labai keistus dalykus. Man ant peties atsirado kažkokia dėmė ar raidė negalėjau ryškiai matyti. Aš žudžiau vampyrus. Taip pat nužudžiau visus. Emilę, Klarką ir Džo.

Kai atsikėliau, visa buvau išmušta šaltu praikaitu.Pažiūrėjau į laikrodį. Buvo 7 valanda ryto. "Vau kaip anksti!" - pagalvojau. Tačiau toliau neėjau miegoti. Pagalvojau, kad šiandien eisiu pabėgioti. Atsikėlusi nuėjau į dušą. Tada spintoje susiradau sportinę, geltoną neoninę maikę ir sportinius šortus. Plaukus susirišau į aukštą arklio uodegą ir išėjau iš savo kambario. Visi dar miegojo, tad aš lėtai nusileidau laiptais į apačią ir užsidėjau savo Converse sportbačius nes kitų neturėjau, o Emilės žadinti tik dėl batų nenorėjau.

Tada tiesiog išbėgau į lauką. Oras buvo labai puikus. Švietė saulė, tačiau nebuvo labai karšta. Man tai patiko. Nemėgstu kai būna labai karšta, tačiau nemėgstu ir šalto tad man čia buvo rojus.

Bėgiodama po mažą miškelį išgirdau, kažkieno žingsnius. Apsidairiau. Nieko nemačiau.

-Ten kažkas yra? - dairydamasi sušukau.

Elos PasaulisWhere stories live. Discover now