פרק 2

9.4K 376 17
                                    




והנה נכנסו לכיתה ועיני הבחינו בילדה יפיפייה עם עיני דבש ושיער שחור חלק ויפה.
היא ישבה בשולחן מבודד כאשר שתי בנות יושבות לידה וצוחקות ואני די בטוחה שזה לא כי הן שמעו בדיחה מצחיקה.
"גל בואי רגע " אמרתי לה ומשכתי אותה לכיוון הילדה.
" הי אני יאן וזאת גל " אמרתי בחיוך כאשר גל מסתכלת עליי במבט לא מובן ומנסה לחייך לילדה שאני מנחשת שהיא כבר מכירה.
" הי אני איידן " אמרה בחיוך רחב להפתעתי.
" אל תתיחסי אליהן " אמרתי והיא רק המשיכה לנסות לחייך ולא לפרוץ בבכי שאני בטוחה שהחזיקה מלא זמן.
המורה הגיעה לכיתה ואני וגל התיישבנו מאחורי איידן ככה שכל השיעור דיברנו.
"  תגידי מה הקטע עם עמית? " גל שאלה אותי בעיינים נוצצות.
"שום דבר"אמרתי והסמקתי וממנה קיבלתי פרצוף חמוץ.
" גל והילדה החדשה שקט בבקשה " המורה עלמה אמרה ,רק היום הכרתי אותה ואני כבר לא מחבבת אותה.
יצאנו להפסקה והלכנו למחששה לקחת מדור כסף בכדי לקנות לנו מעט חטיפים עד לסוף היום, אנחנו עומדות במחששה ומשום מה העין שלי חיפשה מישהו שקצת היה קשה לי להבין מי הוא. "מוזר" אמרתי לעצמי.
התקדמתי אליו שגל ואיידן מאחורי
" היי קוף"
"היי קופה" הוא החזיר והביא לי חיבוק.
"תכיר זו איידן" אמרתי לו כאילו שהוא לא היה איתה כבר שנה שלמה.
"היי איידן" הוא אמר והשפיל ראש.
" זה אח שלך? " איידן שאלה מופתעת וחוסר הבנה נפל עליי.
" כן למה?"
" תשאלי אותו אני צריכה ללכת" היא אמרה ולפני שהספקתי לדבר היא כבר לא הייתה שם.
" מה עשית לה? " שאלתי חסרת הבנה מקווה שהמקרה לא כבד.
" לפני כמה זמן הייתה איזושהי תקלה בנינו " הוא אמר מובך
" אתה הולך לסדר את זה?"
" את חושבת שלא ניסיתי? היא לא מוכנה להקשיב " הוא אמר ונאנח ונשף מהסיגריה שלו,יופי באמת אחלה תחילת שנה סידרו לי.

המאפיונר הפרטי שלי Where stories live. Discover now