5. kapitola

637 36 2
                                    

Timothy sa tu nasledujúcu noc neukázal. Na moje obrovské prekvapenie ma prišla skontrolovať Natalie. Vyzerala ešte dokonalejšie než včera, plnšia energie. No aj napriek tomu som na nej videla, že sa kvôli niečomu trápi, bola zamyslená.

„Kde je Timothy?" opýtala som sa jej. Síce ma Hatalieprebudila po zrejme veľmi dlhom spánku, prvé, na čo som si spomenula, bol včerajšok. V krku ma nepríjemne pichalo, keď som sa čo i len pohla. Snažila som sa byť natočená tak, aby to nevidela. Nechcela som, aby Tim trpel ešte viac. Hoci by som mu to priala, lebo to je jednoducho idiot.

Nadvihla obočie. „Musel odísť. Nechápem, prečo ťa to trápi," odfrkla.

„Pretože ma tu odvliekol on."

„Áno, a stálo ho to príliš veľa energie. Skolaboval a musel ísť na vyšetrenia. Znovu."

Spomenula som si na scénu z auta. Timothymu sa nedalo dýchať a bolo mu zle. Jeho brat hovoril niečo o otrave. Prečo by sa mu to stalo znovu?

„Niečo podobné sa mu stalo aj prednedávnom. Dusil sa. Čím je to spôsobené?" skúsila som šťastie a opýtala sa. Natalielen nesúhlasne pokrútila hlavou a prebodla ma pohľadom.

„Aj tak ti to bude nanič. Mala som ťa len prísť skontrolovať, či žiješ."

Odišla. A to bol moment, kedy mi žalúdok nepríjemne skrútilo. Myslela som, že to je od hladu, no mýlila som sa. Začala sa mi točiť hlava a ja som si spomenula, že to sa mi už stalo. Keby som si to pamätala, mohla som sa ušetriť od tohto hrozného pocitu.

Pri najbližšej príležitosti Tima prefackám. Mohol mi povedať, že pitie z človeka má takéto dôsledky. Vtedy som si myslela, že to bolo z toho drinku, ktorý som pila na party. Teraz som si bola istá v tom, že prvý dojem neklamal.

Vrátila som sa späť do postele s úmyslom počkať, kým sa budem cítiť lepšie. Chcela som sa konečne najesť, no momentálne som sa bála, či by som jedlo nevidela druhýkrát. Ľahla som si na bok a zatvorila oči.

Mala som pocit, že si som si neuvedomovala, do akej situácie som sa vlastne dostala. V priebehu niekoľkých hodín sa mi svet úplne zmenil. Ak by mi pred týždňom niekto povedal o upíroch, asi by som ho vysmiala. Teraz si však bola istá, že tieto monštrá existujú. Stále som bola na pochybách, čo sa týkalo Graysona. Mala som od Timothyho príliš málo informácii, aby som si o ňom vedela spraviť svoj názor. To bolo teoreticky nemožné, keďže som ho poznala až príliš dobre, keď bol človek. To, čo vravel Tim, absolútne nesedelo k človeku, ktorého som poznala. Človeku. Bohvie, čo sa z neho stalo. Môže sa vôbec stať, aby sa upír pri premene, nech už bola akákoľvek, zmenil na nepoznanie? Iné vysvetlenie som zatiaľ pri Graysonovi nemala.

Pri spomienke na to, čo mi o ňom vravel Tim a pri varovaní od Natalie sa ma zmocnil strach o vlastný život. Čo ak ma chce zabiť, lebo preňho predstavujem hrozbu? V tomto momente mi však nenapadol iný dôvod. Teraz už o ňom viem, tak by som ho mohla prezradiť. Čo ak ma chce len na niečo využiť, aby ma mohol zabiť až potom? Čo by chcel od človeka? Keďže mi bolo povedané, že vykonáva špinavú prácu... Hrdlo mi stiahlo.

Chcela som ho vidieť, presvedčiť sa, že ešte stále žije, alebo skôr existuje, no riskovať svoj život kvôli nemu nebudem. Bol to jeho nápad – pridať sa k upírom. Ja som sa už zmierila s tým, že zmizol, nemusel ma zatiahnuť do tohto sveta. Bolo to niečo, čo urobilo môj život zaujímavejším, no stačilo mi vedieť, že je v poriadku. Alebo ani to. Svoje problémy si mohol riešiť sám.

Začínala som strácať zdravý rozum. Nasvedčoval tomu hlavne fakt, že som včera dovolila Timothymu zo mňa piť. Keby som s Soniou nikde nešla, možno by ma nikdy nenašli. No to bolo otázne, pretože Sonia sa s Timom pozná.

HrdlorezWhere stories live. Discover now