Grayson začal padať k zemi. Výraz na jeho tvári sa zmenil, teraz ho preťala bolesť. Pred tým, ako dopadol na zem, sa zmenil na prach.
Okamžite som sa postavila z postele, takmer som sa pri tom zrútila na zem. Zatočila sa mi hlava a nemohla som uveriť vlastným očiam. Prekvapene som vydýchla.
Chvela som sa a ak by ma Oliver ne zachytil, asi by som padla na zem. Spoznala som ho len podľa jeho vône. Objal ma zozadu okolo pása a pritisol k sebe. Rana na krku ma príšerne štípala. Nič som nevidela, pretože sa mi z očí nezastaviteľne rinuli slzy.
Triasla som sa a počula vlastné vzlyky. Chcela som, nech tá bolesť prejde. Cítila som sa príšerne, moje telo ma nepočúvalo. Dýchanie sa pre mňa stalo bolestivé.
Oliver ma chytil za zápästie a obraz predo mnou sa zmenil. Už som viac nevidela prach na zemi, ktorý znamenal náš úspešný plán.
Richard si vložil slúchadlo do ucha a takmer skolaboval, keď zbadal Olivera, ktorý prešiel popri ňom. Ten si z toho nerobil nič, dokonca mu nevenoval žiadnu pozornosť. Richard ju upútal až po zavrčaní.
„Nemáš tu čo robiť. Zmizni odtiaľto, kým je ešte svetlo!"
Oliver nadvihol obočie a zaškeril sa naňho. „Ani náhodou."
„Taká bola dohoda."
Zdvihol ruku, aby ho umlčal. „Nie, to som povedal Nine, aby bola rada. Celý čas budem niekde pri vás. Fakt si myslíš, že by som odišiel?" opýtal sa ho.
„Samozrejme... že nie. Ale ak sa ti niečo stane, budeš mať za to plnú zodpovednosť. A v jej očiach budeš klamár."
„Ak sa niečo stane, pravdepodobne nebudem žiť a nebude ma to trápiť." Oslnil ho žiarivým úsmevom, čím vzal Richardovi reč. Len mu vtisol do rúk zbraň a rezignovane si povzdychol.
„Aký je plán?" opýtal sa.
„Pre teba?" Oliver prikývol. „Držať sa vzadu a ďaleko od všetkých."
„Ale no tak. Myslím to vážne."
„Aj ja." Pretočil očami. „Ideme podľa pôvodného plánu. Adele, Paul, Morris a Felix tu zostávajú. Vraj prídu aj lovci, zrejme Sonia a spol. Ja, Adam, Emily a všetci ostatní pôjdeme do okolia. Rozdelíme sa."
Oliver stisol pery do jednej linky a zamračil sa. „To neznie dobre. To tu chceš vážne nechať Ninu len s nimi?"
„Pozri, nebol to môj nápad. Grayson verí Morrisovi. Ten zas nevidel a nepozná tých ostatných."
Znášal to ťažko, no ak sa skutočne nechcel nechať zabiť, mal by byť rád, že aspoň niekto vymyslel zatiaľ dobrý nápad.
Ihneď po zotmení sa všetci vybrali do lesa. Mali informácie o tom, že Grayson cestoval už počas svetla v špeciálne upravenom aute, preto sa z budovy pratali čo najskôr. Richard neustále kontroloval Ninu cez slúchadlo a mikrofón, ktorý bol pripevnený na jej tričku. Všetci boli príšerne nervózni a napätie vo vzduchu sa dalo doslova krájať.
Adam si vzal na starosti Olivera, aby neurobil nejakú blbosť, ktorá by ho mohla ohroziť. A aj Ninu. Sadli si k stromu, dostatočne ďaleko od domu, no zároveň dosť blízko na to, aby mali prehľad o tom, kto k ním zavíta.
„Ouh," vydal zo seba Adam znechutene. Zvraštil čelo a pozeral sa na Olivera, ako si doprial dúšok kávy. Prekvapene sa otočil a spýtavo sa naňho pozrel.
YOU ARE READING
Hrdlorez
VampireINFO: Ako ste si možno všimli, na mojom profile nájdete dva príbehy s rovnakým názvom. Rozhodla som sa Hrdloreza prepísať, aby som mohla napísať v tomto prostredí ďalšie dve časti. Pre lásku sa trpí. Nina o tom vie svoje. Keď však chce nechať minu...