Bölüm 24 ❤

2.4K 121 184
                                    

😉Selam Marshmallow Family!!!!😉

🍒😍🙈Kocaman öpüldünüz ve seviliyorsunuz aşkla!!!🙈😍🍒

24.Bölüm:

Sehun:"SENİ ÖLDÜRECEĞİM!"

Suho:"SEHUN SEN NE YAPTIĞINI SANIYORSUN?"

B:"Sen ne yapı...."

Sehun:"Nerde!?"

B:"Ne nerde?Kolumu bırak acıtıyorsun!"

Baekhyun:"Sehun kendine gel!"

Suho millet duymasın ya da görmesin diye odanın kapısını kapattı oda da Yu Ra ,Yeon Ji ,Suho,Bakhyun,Chanyeol ve ikimiz vardık.Ama eminim ki sesi ta alanın en uzak köşesinden bile duyuluyordur!

Sehun:"Paragöz sürtük!Yetmedi mi haa?Sana verdiğim paralar yetmedi mi de annemin yüzüğünü sattın?"

B:"Ne?Ne neyi satması bak...Ahhh!"

Tekrardan sırtımı duvara vurduğunda canımdan can gitmişti.Tüm gücümü toplayı otu ittirdim.Tekrardan üstüme yürümeden Baekhyun ve Suho tuttu onu.Yeon Ji kolumdan tutup odadan çıkarttı hızla.Boş bir alana gelince Yeon Ji patladı bu sefer ve ben süt dökmüş kedi gibi her şeyi yumurtladım.Kızlara o pislik yüzünden yeterince yalan söylemiştim zaten.O aptal yaratık neden öyle yaptı hiç bir fikrim yoktu ama bu sefer suçlu ben değildim.

Yeon Ji:"Nasıl satarsın o yüzüğü lina?"

B:"Özür dilerim eve dönmek için yapacak bir şeyim yoktu kızlar.Merak etmeyin Kore'ye dönünce alacağım sattığım yerden.Gerçekten özür dilerim.Sizden bir şey saklamam bilirsinizama Suho kimseye söyleme olanları konu uzamasın dedi.Siz de uzatmayın kızlar yoruluyorum artık iki gurubun kavga etmesinden.Dönünce alacağız zaten kıymetlimizi.Ha uzatmayın işte.Hem tatile gelmedik mi?Huzurumuz bozulmasın."

Yeon Ji:"Bunu eve dönünce konuşacağız.Hadi otele dönelim."

B:"Peki."

Arabaya binince önüme dönüp milletin sorgulayıcı bakışlarından kaçmak istedim.Yeon Ji omzumdan sarılarak konuşmaya başladı evet beklediğim harekette buydu biricik unnim!

Yeon Ji:"Tamam üzülme dönünce kuyumcudan alırız giderde.Yalnız bizden bir şey saklama bundan sonra."

B:"Özür dilerim unni.Yoruldum artık.Ama sizin için dayanacağım bir kaç ay daha emin olun."

Yu Ra:"Aptal sen kendini kurtar bizi boş ver."

Kaldığım pansiyonun önüne gelince yaslandığım omuzdan kalkıp sırt çantamı aldım.Yavaşça inip kızlara döndüm.Hiç gidesileri yok gibi baktılar biri kalalkalacaklar ama şirkete karşı gelmekten korkuyorlar.

B:"Gidin hadi!"

Yeon Ji:"Toplan bizimle otele geliyorsun!"

B:"Olmaz ben burada kalacağım.Hem şu olaylardan sonra onu ve diğerlerini görmek istemiyorum.Bir olay daha çıkartabilirim çünkü.Gidin hadi yarın görüşürüz."

Ha Na:"Yemeklerini ye.Akşam gezmeye gideceğiz seni de alacağız hazırlanıyorsun biz gelene kadar!"

B:"Gelemem bebeğimin durumu malum o yüzden yeni bir gayagaeum'a bakım yapmalı ve akordunu kullanılabilir hale getirmeliyim.Konser öncesinde onu kullanmaya alışmalıyım.Gerekirse telleri falan değişmeli bunlar zaman alıcı işler.Yarın konser sonrası gezeriz."

Yeon Ji:"Beraber yaparız!Biz gelene kadar sen biraz hallet.Yemek alıp ve banyo yapıp geliyoruz.Belki luna parka gideriz ve bungge jumping yaparız kim bilir?"

✔Rainbow Love!❤//OhSehunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin