Bölüm 18 ❤

1.8K 124 48
                                    

"Mashmallow Family nasılsınız efenim?Seviliyorsunuz kocaman öpüldünüz bebeklerim!👶"

❤👑❤👑❤👑❤👑❤👑❤👑❤👑❤👑❤👑❤

18.Bölüm:

Salondaki gelen sese koşarak kapıyı açtım.O aptal beyinsiz sürtük kitaplıktaki ödüllerden birini almış ve parçalara ayırmış.

-"Söyle ona sürtük eğer acı çekmek istemiyorsa iki gün sonraki şirket toplantısına katılsın."

Sehun:"Linaaaaa!!!"

Çirkef kadın çıkıp gidince merdivenin başında beliren papağan yine gözlerimize festival havası yaşatıyordu marshmallowlar.Yırtık pırtık kot pantolonu,beyaz gömleği,bu gecenin köründe o gözlükler neden hiç anlamam zaten.Ha birde ben bile makyaj yapmamışken bu ne hız be adam?

Ona göz devirip kırık parçalarını toplamak için yere eğildim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ona göz devirip kırık parçalarını toplamak için yere eğildim.Şimdi onu süzdüğümü fark edip havalaasın diye.

Sehun:"Bırak elleme!Hazırlan çıkıyoruz."

B:"Burayı böyle..Ahhh!"

Sehun:"Sana elleme dedim mi neden beni dinlemiyorsun ha?!"

B:"Şaka yaptım!Merak etme kırıklar nasıl toplanır tecrübeden öğrendim.Kesmem imkansız.Bekle iki dakkaya hazırım."

Sehun:"Montunu al çıkalım çocuklar bizi bekliyor."

B:"Yalnız gitmeyecek miydik?"

Sehun:"Senin gibi dilenci kılıklı ile yalnız mı dolaşacam buna aklın sarıyor mu?Çirkin tavşanın tekisin."

B:"Kitap alacak olmasam ağzımı açar gözümü yumardım ama neyse bu seferlik aşağılamanı görmezden gelecem alacağım bebeklerim için!"

Odaya gidip montumu aldım.Artık Ceday kabanım diye bir şey yoktu.UGG bebeklerimi direk attılar hiç temizlerim onları bile diyemedim.Arabada tabiki de arkaya oturdum.Çünkü çıkmadan Min Seok abi geldi ve onlar önde sohbet ederken ben arkada netizen yorumlarını okuyordum.Sonuç yine ben cadı ilan edilmişim.Ardından sürtük ve fahişe.Hele her yorumda çirkin suratlı denmesini söylemiyordum bile.Telefonda baktım yani çok güzel değildim ama bakılacak suratım vardı hiç yoktan.Telefonu yavaşça aşağıya indirip öndeki koyu sohbeti bölen sorumu sordum.

B:"Şeyy...ben...bir şey sorabilir miyim?"

Min Seok:"Tabi tabi.Bir yerin mi ağrıyor?"

Sehun:"Bırak ya yine saçmalayacaktır ne olacak!."

B:"Şey...sizce ben çirkin miyim?"

Sehun:"Evet hem de çirkinlerin çirkini!Yüzüne bakmaya korkuyoruz oldu mu?"

Min Seok:"Yaa bir kıza böyle diyemezsin çirkin olsa...Yani çirkin değilsin..ben öyle demek istemedim.Sen anladın değil mi?Doğal bir güzelliğin var senin."

✔Rainbow Love!❤//OhSehunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin