Bölüm 2 ❤

2.7K 149 78
                                    

"Heyyy ne dedim size tam bir comeback yaptım tüm kitaplarıma yb attım!!!!
。^‿^。

Sizleri seviyorum çilekli sütlerimmmmmmm!!!❤.❤"

Y/N:Medyadaki mükolük için müko dostum naneli şekerim herkeskalpbenya ya teşekkür ederim!!!❤.❤

2.Bölüm:

Se Rin:"Lina yemek yemeyecek misin?"

Ha Na:"Hadi ama sadece bir kazaydı."

Yeon Ji:"Bu kadar üzülmene ne gerek var?Papağan sorun yok dedi ya!"

B:"Anlamıyorusunuz diyo ki sonradan öldürecem seni!"

Neyden mi bahsediyorlar?Toplantıda üstüne tüm içimi çıkardığım kişinin Sehun olmasından!Ona karşı rezil olmuştum.Tüm toplantı boyunca lavabodan çıkmamak için Yu Ra'ya Chen'i sevdiğini söylerim diye tehdit edip sonunda oradan kaçtım.Kızlar Sehun'un sorun değil dediğini söyledi ama ben biliyorum bu yaklaşan savaşın habercisiydi.

Kendi şirketimizde çalışmalar bitince yurda döndük.Doğruca odaya gidip oradan çıkmamak için yatağa gömüldüm.Rezil oluş halim her aklıma geldiğinde yastıkla kendimi boğmak istedim.

B:"Neden o olmak zorundaydı ha?Bittim ben!"

Yu Ra:"Lina sinemaya gideceğiz geliyor musun?"

B:"Hayır!"

Yu Ra:"Hadi ama!"

B:"Gelmeyecem dedim!"

Yu Ra:"Dayak istemiyorsan eğer Lina'cım çabuk montunu al ve ayakkabını giy bence!Yemek yapmadık!"

B:"Ne demek yemek yok ya!"

Yu Ra:"Orada yiyeceğiz!"

B:"Ya ben ne olacam?Ölebilirim açlıktan!"

Yu Ra:"Bizimle gel o zaman!"

B:"Bari nereye gidiyoruz huh?"

Yu Ra:"Yakındaki alış veriş merkezine!

B:"Kitap da alabilir miyiz?"

Yu Ra:"Daha geçen hafta 6 tane aldık ya!"

Dudağımı büzerek ona baktım.

B:"Bitti!"

Yu Ra:"Tamam çıkışta alırız."

B:"Hemen hazırlanıyorum ozman canısı!"

Yu Ra:"Tamam canısı!"

Üzerimdekilere aynada baktım.Kot pantolon ve sarı bir kazak altına beyaz gömlek harikaydı tek kelimeyle kimse benim modama laf edemez tamam mı son nokta!Dolabımın yarısı bu konseptle dolu diğer yarısı da erkek kıyafetleriyle!Onları giymeyi seviyorum çünkü kız elbiseleri çok göz yorucu ve kullanışsız!

Yeon Ji:"Lina hadi!Tüm gün seni bekleyemeyiz!"

B:"Off!Tamam ya geliyorum!"

Yeon Ji:"Bu kadar saat ne yaptın?Üstünü bile değişmemişsin!"

B:"Bu mükemmeliğin neresi kötü?Ha Na gibi kıçımı örtmeyen şu elbiseden yada Se Rin gibi yüzümü boya bidonuna mı çevireyim!"

B:"Ahhh!Acıdı!"

Se Rin gene tüm şiddetini bana uygulamış enseme kocaman bir tokat atmıştı.

Yu Ra:"Yürüyün bir sonraki seansı kaçırmayalım!"

Tabi ki de öyle idoller gibi arabamız var ama biz yürümeyi seviyoruz.Daha doğrusu kızlara işkence ederek onları yürütüyorum!Ha bu arada kendimizi sizlere tanıtmadım değil mi sevgili marshmallowlar?

✔Rainbow Love!❤//OhSehunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin