Bölüm 20 ❤

2K 126 34
                                    

SELAM MİNİK OKUYUCU TOPLULUĞUM!!!👑📚💙.💙

🙏HERKESE HAYIRLI VE BOL POİNT TOPLAYACAĞIMIZ BİR RAMAZAN DİLİYORUM!!🙏

🙈SEVİLİYORSUNUZ YEHET FAMİLY!!!🙈

20.Bölüm:

Kai:"Sehun.....Acaba..."

Daha adının baş harfini duymamla odaya koşmuştum.Millet yoktu ve etrafta bir telaş vardı.

B:"Sehun nerede?"

Kai:"Bilmem odada yoktu tüm hastaneyi aradık ama bulamadık belki yanına gelmiştir diye sana gelmiştim."

B:"Odadan hemşire tarafında kovulduktan sonra hiç görmedim onu."

Kai:"Tek korkumuz bir yerde bayılıp kalması."

B:"Biz de arayalım.Bulursam seni ararım."

Kai:"Tamam beni kesin ara.Bir de sen kaybolma!"

Hızlıca gidip selfie çekinip ergenlik yapabileceği her yere baktım.Açıkçası o ergenus Sehun du ve telefonu yanından bir an ayırmayan kişilikti.En son hızlıca merdivenleri çıkıp çatı katına çıktım.Etrafa seslendim birileri var mı diye?

B:"Heyyy Sehun burada mısın?Bak millet seni arıyor ses ver!Oh Sehun bana bak çocuk bu şakaysa hiç komik değil anladın mı?"

Uzun uzun seslendim ama kimse yoktu.Bir ihtimal en uç noktaya kadar gidip belki aşağıya düşmüştür diyip korkak adımlarla parmaklıkğa yaklaştım.Başım hafiften dönmeye başladığında yoktur ya yapmaz o salak diyip yarı yoldan geri döndüm.Tekrardan aşağıya indiğimde koridorda Kai vardı ve terden sırılsıklam olmuştu.

B:"Buldun mu?"

Kai:"Yok sen?"

B:"Hayır ama telefonu nerede?Belki yanındadır ve...."

Çalan telefonu ile sözüm yarıda kaldı.Konuşan kimse yüzündeki, gergin kasları serbest bıraktı ve kocaman bir oh çekerek yüzü güldü.Hemen koluna yapışıp sorguya çekmeye başladım.Ne oldu hemen anlat kara jojuk diye.

B:"Sehun muydu?Nerdeymiş nasılmış bulunmuş mu?İyi miymiş?"

Kai:"Evet o yanımda!...Tamam...Tamam!"

B:"Nerdeymiş?Bir şey söyle kara jojuk öldürürüm seni yoksa!!"

Kai:"Sakin ol seri katil kılıklı tavşan!Babasıyla konuşmaya gitmiş.Telefonu da buradaydı.O yüzden şimdi acildeymiş.Doktor kontrol edip odasına gönderecekmiş.Sende odana dön ve dinlen bücürük."

B:"Ne yani bu kadar mı?Milleti endişelendirip öylece affediyor musunuz hemen?Kaç yaşında adam bir haber verir ya!Pes bir şey diyemiyorum!Haberiniz olsun ölse bile bir daha o yataktan kıçımı kaldırmam!"

Kai:"Sesin çok tiz biliyorsun değil mi?Kulaklarım sağır oldu."

Atağımı sinirle yere vurarak geri dönüp odaya gittim.Kızar yoktular hala.Se Rin zaten nöbette.Ha ve Yu Ra da kuzenlerinin düğünü için yola çıkacaklardı.Yeon Ji sen de mi bürütüs nerdesin?Yerdeki yastığı birde ben tepeleyip sinirimi çıkardıktan sonra tekmeledim ve kapının oraya gidip kendini benden kaçırdı.Yatağa kendimi attığımda kemiklerim öyle sızladı ki yorganı üstüme çekip yere düşmüş yastığı bile almayı düşünmeden yayıldım yatağıma!Kolumdaki acı ile gözlerimi açtığımda hemşire serum takıyordu.Tekrar gözlerimi kapatıp yorganı üstüme çektim.

B:"Bunu neden takıyorsunuz?"

-"Biraz ateşiniz vardı."

B:"Immm..."

✔Rainbow Love!❤//OhSehunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin