Bölüm 33 ❤

2.2K 131 81
                                    

Selamlar benim aşk kokulu okurlarım!(^_^♡)

❄        ❄                  ❄                 ❄
       ❄                ❄              ❄
                       ❄           ❄
              ❄                     ❄       ❄

                            ⛄
                            ☁
                            ☁
❄Snow❄is❄⛄ ☁ ⛄❄magic❄

Bölüm 33:

Sehun:"Bu arada iyi geceler ve günaydın diyemesem de,uyuduğumda en son düşündüğüm,uyandığımda aklıma ilk gelen sensin.Bunu gecede biliyor sabah ama tek bilmeyen sensin küçük hanım."

Yanında yatan bedenin üstünü örtüp ona biraz daha sokuldu.Saçında gezdiği parmaklarını kızın yüz hizasında ki diğer eline kenetlenmiş ellerin üstüne götürüp koydu ve gözlerini artık daha aydınlık bir karanlık geceye kapadı.

B:"Papatya kalpli sevgilim,kalbini kelebekler öpsün günaydın!"

Sehun:"Sabah sabah masaldan fırlama replikleri nasıl söyleyebilirsin?"

Yorganın altından kafasını çıkarıp mahmur gözlerle bakarken mıcırasım geldi bir an.

B:"Neden?İstemiyor musun?Ayrıca tüm sözlerimin hakkı bende saklıdır!İmitasyon benim işim değil!"

Sehun:"Daha yeni barışmışken nasıl kavga başlatabiliyorsun bunun cevabını verir misin bana küçük hanım?"

B:"Tamam bir daha askeriye deki gibi uyandırırım seni.Pardon soğuk kalpli olduğunu unutmuşum.Söylediklerimi anlamazsın!"

Oturduğum yerden hışımla kalkıp banyoya yöneldim.

Sehun:"Gel buraya.....Surat asmak bana verdiğin en büyük cezalardan biri demedim mi sana?"

Kolumu tutup kendine çektiğinde geceki konuşmamız geldi aklıma.

B:"Sırnaşma daha seni tam olarak affedemedim bay soğuk nevale!"

Sehun:"Peki bayan çok bilmiş acaba sabahın köründe neden uyanıksınız ve yanım bomboş?"

B:"Hımmm acaba hani 2 saat sonra konser provası başlayacak ve gitmemiz gerekecek olabilir mi?Ayrıca......."

Sehun:"Ayrıca ne?"

B:"Uyurken seni izlemeyi özlemişim.Sen rahat yat diye de yatakdan çıktım.Malum yatağın sadece %10 luk bir kısmı bana aitti."

Sehun:"Aramızda yeterince mesafe vardı bence onu kısaltabiliriz hem konser alanı şurası."

B:"Iıııı...Bay yaşuklu farkında mısın bilmem ama şuan otelin de değilsin.Hani unutmuşsan diye söylüyorum.Bir kıza sırnaşmıştın ve ben seni 4 gözlü halimle görmüştüm.Otel değiştirmiştim ve sen de kapıma yalvarmaya gelmiştin sarhoş bir şekilde beni affet diye."

Sehun:"Lanet olsun neden daha önceden.....Bana yine çok kızacaklar!"

B:"Telaş yapma yetişiriz.Ayrıca leş gibi alkol koktuğunu da söylememe gerek var mı bilmem."

Sehun:"Bavulum?Eşya.....Diğer otele gitmem gerek.Hadi çıkalım."

B:"Telaş yapma dedim ya!Bu zeka küpü karın sen uyurken gitti bavulunu aldı da geldi.Bak şurda. Ben hazırım sen de 15 dakikaya aşağıya gelirsin değil mi kocacım?"

Sehun:"Neden yalnız gittin ya sapıtık katil....Bu sefer ciddi konuşucam Lina yanımdan ne olursa olsun ayrılma tamam mı?"

B:"Anladım da daha lak lak edeceksen geç kalacağız."

✔Rainbow Love!❤//OhSehunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin