Bölüm 9 ❤

1.8K 120 93
                                    

"Selam Marshmallow Family nasılsınız bakalım???"ლ(⌒▽⌒ლ)

"Kısaca size aşık olabilir miyim acaba bebeklerim?"o (^‿^✿)o❤❤❤

"Bu bölümde Yehetimiz biricik Sehun'umuza sövmek serbestir!!!"

9.Bölüm:

Tüm gücümü bu adama kullansam bile ne karate ne de taekwondo teknikleri işe yaradı.Boynumdaki acıyan yeri emerken daha çok ağlamaya başaldım.Kapı kırılarak açıldı ve Sehun tüm gücü ile üstümdeki çocuğa yumruk attı.

Sehun:"Sana benim olana el sürme demiştim!"

-"Hadi Sehun onu sadece senin görmen çok yazık dostum!"

Sehun:"Sakın bir daha ona elini süreyim deme!"

Yattığım yerden doğrulup yürümeye çalıştım ama titrek bacağım kendini yere bıraktı.Kendimi havada bulduğumda elimle yüzümü kapatıp daha içli ağlamaya başladım.Soğuk hava çarpınca bir an vücudum titredi.Arabaya bindiğimde cama başımı yaslayıp sessizce ağlamaya devam ettim.Bir an gözlerimi kapatıp her şeyin rüya olmasını istedim ama her şey gerçekti.Bu gün az kalsın tecavüze uğruyordum.

Sehun:"Sana kimse ile konuşma demedim mi?"

B:"Sürükleyerek yukarı çıkardı..."

Sinirle arabayı çalıştırıp yol alırken acıyan gözlerimi kapattım.Ama hala ağlıyordum elimden bundan başka bir şey gelmiyordu....

Yazar anlatımı;

Sehun tüm sinirini gaza basarak atmaya çalışırken Tae joon ve pis oyunu aklına sürekli gelip duruyordu.Ailede durmadan onu kıskanıp onun gibi pis oyunlar çeviren kimse yoktu.Yanındaki kıza baktığında uyuduğunu fark etti.Arabanın hızını yavaşlatıp yolun ortasından U dönüşü yaparak gideceği adresi değiştirdi.Araba yavaşlarken kızın ağlamasını duyar olmuştu.Arabayı garaja park ettikten sonra uyumuş kızı yavaşça kucağına alıp eve girdi,yukarıya çıkardı ve halen içli içli ağlayan kızı yatağa bıraktı.Banyoya geçip kanayan elinin üstünü suya tuttu.Acıyan yara ile yüzünü buruşturdu.Kan beyaz mermerde yol alırken birazda olsun yaptığı işten pişmanlık duymuştu.Yatağın başına geri döndüğünde Lina'nın derin bir uykuya dalmış olduğunu gördü.Kızın elbisesi dolayısıyla tüm bacakları meydandaydı.Ayağındaki ayağını vurmuş tupuklu ayakkabıları çıkarıp kenera koydu.Çekmeceden örtü alıp üstüne örterken bir anda duraksadı.

Sehun:"Bu koku?"

Kıza biraz daha yaklaştı ve belkide uzun zaman sonra aşık olduğu ve özlemini duyduğu kokuyu ciğerleri yanana kadar içine çekti.Önceden bu kokunun farkına varmamıştı ama aynı özlemini çektiği koku buradaydı.Kızın saçlarını koklayıp yüzünde elini gezdirdi dudaklarına gelince durdu ve biraz daha yaklaşıp dudaklarını dudakalarına bastırdı.Çilek tadındaki dudaklarını daha önce kimsede öpmemişti.Alt dudağını emmeye başladığında kızın üstüne çıkmış ve onu belkide daha önce becerdiği kızlardan daha çok arzuluyordu.Durmak istemiyordu.Dudakları bu kadar tiryakisi olacağı bir dudak görmemişti.Lina uyanır gibi olduğun da kızın gözünün önüne elini koydu ve kız derin uykuya daldığında elini çekti.Tekrar kızın üstüne eğilirken Lina'ya duyduğu kin ve öfke ile geri çekildi.Kıza baktığında dudağı pembeleşmiş ve mırıltılarla uyuyordu.Boynundaki morluğa gözü kaydığında beynindeki her hücresi Tae Joon için ölmeli diyordu.Sehun altta şişen küçüklüğünü fark edince kızın üstünden indi ve odadan çıktı...Merdivenden inerken dudağını yaladığında çilek tadı ile kendinden geçti.Şuan hiç olmadığı kadar Lina'yı becermek istiyordu.Hiç bir kıza karşı bu kadar istekli olmamıştı.Arabaya tekrardan binip bara gittiğinde ilk gördüğü sürtüğü yukarıdaki odalardan birine çıkardı.Kızın bacaklarına dokunduğunda kızdan çıkan inleme ile keyfi yerine gelmişti az da olsa ama aklında hala Lina vardı.Kızla öpüşürken bir anda durdu.Aklına Lina'nın dudakları gelmişti ve daha sert öpüşmeye başladı altındaki kızı.

✔Rainbow Love!❤//OhSehunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin